صنایع بزرگ تولیدی لیفتراک سهند با بیش از نیم قرن فعالیت مستمر و موفق در زمینه تولید انواع لیفتراک در بازار های خرید و فروش این تجهیزات به یک نام آشنا و قابل اعتماد تبدیل شده است، که هزینه های تعمیر و نگهداری و همین طور خرید  لوازم یدکی لیفتراک سهند بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر برند های موجود در بازار می باشد.  سهولت استفاده، قیمت مناسب، کاهش فشار کاری، سرعت بالای عملیات از جمله خصوصیات مشترک در بین تمامی لیفتراک ها می باشد، که امروزه استفاده از آن ها در صنایع تولیدی، خدماتی، تجاری و باربری به یک ضرورت انکار ناپذیر تبدیل شده است. تمامی قطعات و لوازم یدکی لیفتراک سهند در هنگام کار در معرض فشار و فرسایش قرار دارند، و برای ادامه کار با این دستگاه ها باید نسبت به تعویض لوازم یدکی لیفتراک سهند اقدام کرد. از مهمترین فاکتورهای محبوبیت و گسترش استفاده از این برند داخلی را می توان پایین بودن  قیمت انواع لوازم یدکی لیفتراک سهند  دانست.

شاخک ها، دکل، موتور، سیستم هیدرولیک از مهمترین قسمت های تشکیل دهنده لیفتراک سهند می باشند، که با کمی تغییر در ساختمان آن مانند استفاده از عدل گیر، رول گیر و بلوک گیر می توان از این ماشین آلات برای جابجایی ساده تر انواع رول ها و مصالح ساختمانی استفاده نمود. لوازم یدکی لیفتراک سهند متناسب با ظرفیت، مدل دستگاه و  ابعاد آن تغییر می کند، این دستگاه ها در ظرفیت های 2 تا 20 تن در بازار موجود هستند، که به تناسب تغییر ابعاد آن ها اندازه و وزن لوازم یدکی هم در آن ها تغییر می کند. از مهمترین نکات خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک  توجه به نوع، ظرفیت و مدل لیفتراک می باشد، این گروه تولیدی با عرضه انواع لیفتراک های دیزلی، برقی و دوگانه سوز به خوبی پاسخگوی نیاز های بازار بوده است.

شرکت معتبر هیدروسنتر از بزرگ ترین نمایندگی های عرضه و فروش لوازم یدکی لیفتراک سهند در کشور می باشد، که تمامی قطعات این برند داخلی را با ارزان ترین قیمت و گواهینامه تضمین کالا در اختیار خریداران می گذارد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()