به منظور تسطیح و افزایش مقاومت و دانسیته ی خاک در پروژه های عمرانی و راه سازی از غلطک استفاده می شود، عملیاتی که غلطک ها انجام می دهند سبب افزایش فشار  و استحکاک در بین اجزاء و لوازم یدکی غلطک می شود، که به مرور زمینه ساز خرابی و فرسودگی آن ها می شود. این ماشین بزرگ و صنعتی  با استفاده از نیروی مولد استایکی خود، و ضربه های پی در پی و ارتعاشی که به خاک وارد می کند، سبب وزیده شدن و افزایش مقاومت خاک می شود.  خرید انواع لوازم یدکی غلطک از اصلی ترین دغدغه های دارندگان این دستگاه ها به حساب می آید، زیرا علاوه بر قیمت لوازم یدکی غلطک باید کیفیت قطعه مورد نظر هم تایید شده باشد، تا  اپراتور در هنگام شروع کار با این ماشین آلات با مشکل مواجه نشود، و با کیفیت مورد انتظار خود به ادامه فعالیت بپردازد. افزایش مقاومت خاک، کاهش رطوبت و نفوذ پذیری خاک، افزایش خواص فیزیکی و شیمایی خاک از دیگر مزایای استفاده از غلطک در ساخت راه ها و جاده ها می باشد.

از مهمترین قطعات و لوازم جانبی غلطک می توان به حرکت غلطک، صفحات سنگین استوانه ای، میله افقی حاوی وزنه،  موتور های مولد ارتعاش و انرژی اشاره کرد، که هر کدام از آن ها در صورت خرابی سبب از کار افتادن این ماشین سنگین می شود. از انواع غلطک های مورد استفاده در صنایع عمران می توان غلطک های پاچه بزی، پنتوماتیک، فولادی صاف، شبکه ای، تراکم کننده های شبه بلدوزر و غلطک ارتعاشی را نام برد، که هرکدام از آن ها کاربرد خاصی دارند و  قیمت لوازم یدکی غلطک و نوع آن ها نیز در آن ها متفاوت است. برای اطلاع از  قیمت فروش قطعات ماشین آلات راهسازی به سایت مراجعه کنید.

ساکایی، دایناپاک، کوماتسو، هپکو و هام از معتبر ترین کمپانی های تولید کننده غلطک هستند، که نمایندگی معتبر هیدرو سنتر فروش مستقیم انواع لوازم یدکی غلطک  را در برند های نامبرده از آن خود کرده است، و متقاضیان خرید این قطعات می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی این فروشگاه آنلاین لیست قیمت انواع لوازم یدکی غلطک را مشاهده نمایند، و قطعات مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()