نایلون حباب دار برای محافظت در برابر صدمه در حین ذخیره یا انتقال کالا می تواند روش جدید و موثری باشد. این نایلون ها در اندازه و ضخامت های مختلف موجود هستند، هدف اصلی آن جلوگیری از عدم لرزش و عایق شوك و در نتیجه محافظت از بار در برابر شکسته شدن است. طیف گسترده ای از فیلم های بسته بندی حباب با توجه به استفاده در طبقه بندی های مختلف قرار داده شده اند. برای خرید نایلون حباب دار به سایت مراجعه کنید.

مزیت های نایلون حباب دار:

 قدرت آن ها با توجه به وظیفه ی آن ها متفاوت است. نایلون حباب دار از توانایی مقابله در برابر ضربه ی خارجی برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان در محصول برخوردار است. نایلون حباب دار یک راه حل بسته بندی موثر و اقتصادی برای بسته بندی محصولات و محافظت از آن ها در برابر صدمات فراهم می کند. رول های بسته بندی مطابق راحتی شما می توانند به عرض های مختلف باشند. انواعی از نایلون حباب دار به ترتیب در ضخامت های 10 میلی متر و 20 میلی متر در بازار موجود هستند. از ضخامت های کم برای بسته بندی های خانگی و از ضخامت بیش تر برای بسته بندی محصولات شکننده برای محموله های حرفه ای، جا به جایی و ذخیره سازی در انبار مناسب است. نایلون حباب دار هم چنین جعبه های بسته بندی دستی را ارائه می دهند که برای استفاده در محیط های خانه ، اداری و انبار مناسب است. رول های حباب می توانند به هر شکلی سفارشی باشند و به هر طول بریده شوند. برای خرید اینترنتی رول نایلون حبابدار از طریق لینک اقدام نمایید.

 ما می توانیم محصولات نایلون حباب دار خود را متناسب با هر برنامه سفارشی کنیم. فیلم بسته بندی حباب را می توان به صورت لوله ای، بشقاب یا کیف درست کرد. بسته بندی نایلون حباب دار، هم چنین به عنوان "بسته بندی حباب فویل" شناخته می شود. کیفیت نایلون حباب دار تا حدی بالا است که می تواند از کالا های حساس در برابر آسیب محافظت می کند. این بسته بندی سبک، مقاوم در برابر رطوبت، مناسب برای بسته بندی وسایل غذایی ، اسناد، نقاشی ها و غیره می باشد.

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()