ویدئو پروژکتور وای فای دار نسل جدیدی از ویدئو پروژکتورها هستند که به دلیل اتصالات بی سیم شان، مخاطبان خاص خود را دارند. این ویدئو پروژکتور ها می توانند در قسمتی دور تر از دستگاه پخش شونده مثل کامپیوتر، لپ تاپ و ... نصب شده و از طریق بی سیم مورد استفاده قرار بگیرند. ویدئو پروژکتور وای فای دار می تواند به انواع مختلف گوشی تلفن همراه متصل  شده و تمامی آنچه بر روی تلفن پخش می شود را در روی پرده به نمایش درآورد. ویدئو پروژکتور وای فای دار از طریق امواج می توانند اطلاعات را از دستگاه فرستنده دریافت کنند و بر روی پرده یا دیوار  به نمایش درآورد. برای اطلاع از  فروش انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار  به سایت مراجعه نمایید

در هنگام خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار به چه نکاتی توجه نماییم؟

در هنگام استفاده از ویدئو پروژکتور وای فای دار نیازی به هیچ کابلی برای برقراری اتصالات وجود ندارد و نیاز به استفاده از کابل بین ویدئو پروژکتور و دستگاه فرستنده نیست. بر روی این نوع از ویدئو پروژکتور ها می توان مواردی همچون فایل پی دی اف، مایکروسافت آفیس شامل : ( ورد و اکسل و پاورپوینت )، فیلم، صدا و ...  را نصب نمود و از آن استفاده کرد.

بهتر است در هنگام خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار، موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • بررسی رزولوشن
  • شدت روشنایی
  • از چه درگاه های اتصالی پشتیبانی می کند.
  • عمر لامپ
  • نحوه ی اتصال بی سیم
  • برد تکنولوژی بی سیم یا اینکه شعاع پوشش آن تا چه محدوده ای است.
  • قابلیت های پخش ( فیلم، تصاویر ، اسناد و ... )

توجه به موارد بالا  می تواند به شما در داشتن یک انتخاب درست کمک کند و شرایط یک انتخاب هوشمندانه را برای شما فراهم نماید. ویدئو پروژکتور های وای فای دار کارایی بسیاری دارند و از این رو بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. برای خرید از  مرکز فروش ویدئو پروژکتور از طریق لینک اقدام نمایید. فروشگاه اینترنتی نی زا کالا با فروش محصولات باکیفیت و ارزان در خدمت شماست.

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 548
نمایش همه
علاقه مندی ها ()