کاغذ دیواری از جمله تجهیزات دکوراسیون است. در حال حاضر فروش کاغذ دیواری را در فروشگاه های پخش تجهیزات دکوراتیو شاهد می باشیم که شامل طرح های متنوع و زیبا می باشند. روز به روز بر تنوع طرح کاغذهای دیواری افزوده می شود و این مسئله باعث کاهش قیمت خرید کاغذ دیواری شده است. با انتخاب کاغذ دیواری مناسب می توان فضاسازی ساختمان را بهبود بخشید. چرا که شامل رنگ و طرح های گوناگون می باشند. برای اطلاع از  قیمت کاغذ دیواری های جدید به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری تصاویر سه بعدی

کاغذ دیواری تصاویر سه بعدی یکی دیگر از طرح های متنوع و جذاب کاغذ دیواری است که در بازار به وفور مشاهده می شود. در طراحی و چاپ کاغذ دیواری تصاویر 3D از ویژگی سایه و روشن های خاص در ابعاد مختلف تصاویر استفاده می شود و در نهایت تصاویر واقعی و طبیعی را به نمایش می گذارد. آلبوم کاغذ دیواری مادرنو محصول کشور کره جنوبی و کاغذ دیواری آریا محصول کشور چین از جمله برندهای کاغذ دیواری سه بعدی است که طرح های متنوعی از تصاویر آجر نما، سنگ نما، پارکت چوبی و طرح چوب و غیره بر روی کاغذهای دیواری چاپ شده اند. از ویژگی های مهم کاغذ دیواری تصاویر سه بعدی می توان به قابل شست و شو بودن، استحکام و ضخامت بالا، ضد آلرژی و قیمت مناسب اشاره نمود. برای اطلاع از مرکز خرید کاغذ دیواری های خاص سفارشی  به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری ارزان

خرید کاغذ دیواری ارزان مشروط به کیفیت جنس کاغذ دیواری و ابعاد کاغذ دیواری دارد. بنابراین به راحتی می توان متناسب با ابعاد محل نصب از انواع کاغذ دیواری استفاده نمود. نصب کاغذ دیواری مناسب در طراحی دکوراسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون بر روی ابعاد فضا نیز مؤثر می باشد.

فروشگاه دکور آفیس با سال ها ارائه خدمات فروش انواع کاغذ دیواری با قیمت مناسب، بستر مناسبی را برای سفارش کاغذ دیواری خاص با طرح مورد دلخواه را در ابعاد مختلف فراهم می سازد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()