خرید پارکت به عنوان سبک جدید پوشش کف، مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته است. با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات دکوراسیون و مصالح ساختمانی پیشرفته شد و از مصالح مختلفی برای پوشش دیوار، سقف و کف استفاده می شود که می توان به انواع کفپوش از جمله سرامیک، موزاییک، سنگ مرمر و انواع پارکت اشاره نمود. پارکت ها که به عنوان پوشانندۀ کف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، علاوه بر آنکه دارای طرح های زیبا و خیره کننده می باشند، دارای مزایای ویژه ای می باشند.  برای خرید پارکت ارزان به سایت مراجعه کنید.

 

مزایای خرید پارکت

با خرید پارکت ها می توان حس دلنشین طبیعت را در فضای محیط منزل و اداره پراکنده ساخت و حس آرامش خاصی را بوجود آورد. همچنین پارکت ها از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند که نسبت به ضربه، آب، تابش نور و ساییدگی محکم می باشند و استانداردهای ساخت پارکت ها را شامل می باشند. در نتیجه پارکت های لمینت که خاصیت ضد آب بودن را دارند در5 ردۀ مختلف طراحی می شوند که میزان تحمل پارکت ها را نسبت به میزان بار نشان می دهد. به عنوان مثال پارکت لمینت آیدا ترکیه ای با مونتاژ ایران دارای استاندارد AC5 می باشد که متناسب با مکان های پر ازدحام ساخته شده اند، در حالی که پارکت لمینت تراکلیک ساخت ترکیه دارای استاندارد سایش AC3 می باشد که برای مکان های مسکونی و اداری که از تردد متوسط برخوردار می باشند، مناسب می باشد. برای خرید بهترین پارکت لمینت ضدآب از طریق لینک مراجعه کنید.

 

خرید پارکت لمینت با کیفیت

بنابراین خرید پارکت لمینت ارزان بوجود آمد، به عبارتی مکان هایی که از تردد کمی برخوردار می باشد می توانند با خرید پارکت لمینت استاندارد AC1 از زیبایی کفپوش پارکت لذت ببرند و قیمت پایین تری را برای خرید پارکت لمینت پرداخت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انتخاب مناسب ترین پارکت ضد آب می توانید با مرکز فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()