سرویس خواب از مهمترین لوازم منزل می باشد که به عنوان بخشی از اسباب جهیزیۀ نو عروسان در طرح و مدل های زیبا و متنوع خریداری می شود. همانطور که می دانید اکثر افراد بیشترین زمان خود را بر روی تخت خواب می گذرانند و کیفیت تخت خواب نقش بسیار مهمی در رفع خستگی و سر حالی افراد دارد. به همین دلیل ساخت سرویس خواب و یا خرید و فروش سرویس خواب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و خریداران نیز با دقت و بررسی کامل باید سرویس خواب با کیفیت را تهیه کنند.

انواع سرویس خواب

انواع سرویس خواب موجود در بازار از جنس های متعددی ساخته شده اند که از همه مهمتر می توان به سرویس خواب چوبی اشاره نمود که از گذشته تا به امروز ساخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. قابل ذکر است که سرویس های خواب چوب به دلیل استفاده از چوب طبیعی از ارزش بیشتری برخوردار است و نسبت به انواع سرویس خواب MDF که از چوب فشرده شده ساخته می شود، دارای قیمت بیشتری می باشد.

نکتۀ طلایی در رابطه با خرید سرویس خواب، این مسئله است که قیمت انواع سرویس خواب بستگی به تعداد تکه و کیفیت تخت خواب دارد چون سرویس های خواب علاوه بر تخت خواب شامل تکه هایی از قبیل پا تختی، میز توالت یا همان میز آرایش، آینه، صندلی و همچنین کمد می باشد.

قابل ذکر است که اتاق خواب یکی از مهمترین قسمت های خانه می باشد که طراحی دکوراسیون داخلی آن بستگی به انتخاب نوع و طرح سرویس خواب دارد.

خرید باکیفیت ترین سرویس خواب چوبی

برای خرید هر مدل سرویس خواب، باید علاوه بر زیبایی طرح تخت خواب، کیفیت جنس تخت خواب و دیگر اجزای سرویس خواب را مد نظر داشته باشید تا آسایش را برای فرد به همراه داشته باشد. معمولاً برای ساخت سرویس خواب چوبی از چوب طبیعی یکدست و مرغوب استفاده می شود تا علاوه بر جلوۀ ظاهری، استحکام بالایی نسبت به وزن داشته باشد.

از این رو فروشگاه صنایع چوبی دیجی چوب که از ابتدا فعالیت خود را در زمینۀ ارائه لوازم دکوراسیون داخلی آغاز نموده است، توانسته علاوه بر لوازم دکوراتیو چوبی، فروش انواع سرویس خواب چوبی را با کیفیت عالی و قیمت ارزان انجام دهد و متناسب با هر سلیقه ای، انواع سرویس خواب چوبی و ام دی اف را به مشتری پیشنهاد دهد. برای مشاهدۀ انواع سرویس خواب می توانید در فضای مجازی به ما بپیوندید و از نزدیک لوازم دکوراسیون داخلی فروشگاه را مشاهده نمائید.

شماره تماس دفتر فروش:                             66300923 _ 021

شماره تماس دفتر فروش :                            41256562 _ 021

 برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید :

شماره موبایل تلگرام و واتس آپ :                   6231055 _ 0903 

دفتر اداری:

یافت آباد خیابان حیدری جنوبی خیابان آخوندی پلاک 68

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()