کاغذ دیواری در طرح های کلاسیک در خانه های اشراف زاده قابل مشاهده بود ولی به مرور زمان و پیشرفت دستگاه های چاپ، انواع کاغذ دیواری با قیمت پایین و با کیفیت بالا تولید می شوند که منجر شده اکثر افراد وسع خرید انواع کاغذ دیواری را با طرح های متفاوت و زیبا داشته باشند. در سال های اخیر گروه تزئینات و دکوراسیون داخلی از طرح های متنوع کاغذ دیواری در جهت تزئین اتاق کودک، اتاق خواب، محیط اداری، شرکت های خصوصی و غیره استفاده می نمایند. استفاده از کاغذ دیواری لوکس و مدرن فضای محیط را به دیزاین مدرن و امروزی سوق می دهد. بنابراین انتخاب طرح کاغذ دیواری به نوعی روحیه و سلیقۀ مالک را نشان می دهد.

انواع کاغذ دیواری

محصولات کاغذ دیواری به سبک های مختلف طراحی و تولید می شوند تا جوابگوی سلایق افراد مختلف باشد. برای همین هر کدام از دسته های سبک کاغذ دیواری، در طرح های متنوعی چاپ می شوند که دارای آلبوم اختصاصی می باشند. به عنوان مثال می توان انواع کاغذ دیواری سه بعدی، آلبوم کاغذهای دیواری لاپر لا، آلبوم کاغذهای دیواری لجند، آلبوم کاغذهای دیواری لابوکا، آلبوم کاغذهای دیواری هپی بوی، آلبوم کاغذهای دیواری هپی گرل، کاغذهای دیواری بیانکو، کاغذهای دیواری کودک نیو روما و انواع کاغذ دیواری پالمیرا را نام برد که تنها تعداد اندکی از مدل های متنوع کاغذ دیواری در بازار می باشد.

خرید کاغذ دیواری

امروزه جنس کاغذهای دیواری نسبت به رطوبت مقاومت بیشتری دارند و به راحتی با کوچکترین نم دستمال رنگ و طرح کاغذ دیواری از بین نمی رود و به همین دلیل است که خرید کاغذ دیواری محبوبیت فراوانی یافته و برای اتاق کودک نیز کاغذ دیواری کودکانه طراحی شده است. توجه داشته باشید قیمت کاغذ دیواری را ملاک خرید نگذارید چون با خرید کاغذ دیواری با کیفیت که کمی گران تر می باشد، می توانید مدت زمان بیشتری از زیبایی طرح کاغذ دیواری استفاده نمائید.

عموماً جنس کاغذهای دیواری از PVC است که کاملاً  قابلیت شستشو دارد و در عین حال برای خرید دارای قیمت مناسب می باشد و در قواره های متفاوت طراحی می شود.

برای خرید ارزان کاغذ دیواری با کیفیت بالا می توانید طرح های مختلف کاغذ دیواری را در فروشگاه دکور آفیس مشاهده نمائید و بر اساس سلیقه و دیزاین منزل و محیط اداری، مناسب ترین طرح کاغذ دیواری را سفارش دهید. با استفاده از کاغذ دیواری طرح مدرن و لاکچری می توانید دیزاین محیط را تغییر داده و جلوۀ مجلل و مدرن ببخشید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()