پارکت از محصولات مدرن طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود که چند سالی است در ایران مورد استقبال شدید قرار گرفته برای پوشش کف سالن آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب، اتاق مهمان و اتاق کودکان استفاده می شود. انواع پارکت و پارکت لمینت جلوۀ خاصی به محیط می بخشد و حس شادی و سر زندگی را برای ساکنین ایجاد می کند. به عنوان مثال پارکت های رنگ گرم چون نارنجی، قرمز و امثال آن حس گرمای بیش از اندازه را به محیط پخش می کند، به همین دلیل بهترین انتخاب برای مکان های سرد می باشد که به صورت غیر مستقیم بر روی روحیۀ افراد تأثیر می گذارد.

انواع پارکت لمینت

تمام پارکت هایی که برای دکوراسیون داخلی انتخاب می شوند، بدون استثناء تأثیر مستقیم بر روی ابعاد و حسی که در محیط پخش می شود، دارد. به عنوان مثال پارکت های لمینت تناژ گرم مثل نارنجی، قهوه ای روشن و امثال آن محیط را کوچکتر نمایش می دهد و این در حالی است که پارکت های لمینت رنگ روشن مثل سفید، کرم، طوسی و امثال آن نمای داخلی را کمی بزرگ تر نمایش می دهد.

به عنوان مثال پارکت لمینت فورپن ساخت ترکیه دارای 30 طیف رنگی متفاوت می باشد که انتخاب نوع رنگ و طرح از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از دیگر نمونه برندهای پارکت لمینت می توان به پارکت لمینت ایشیک ترکیه ای ، پارکت لمینت آرتا ساخت ایران، پارکت لمینت ایگر Class 31 ساخت آلمان، پارکت های لمینت فلور تک، پارکت لمینت اتار وود، پارکت لمینت کرونو اورجینال آلمانی، پارکت لمینت فلورپن ترکیه ای و .... اشاره کرد که دارای سختی و کلاس متفاوت می باشند.

پخش انواع پارکت کیفیت عالی

فروش پارکت های لمینت در کلیۀ فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی در استان تهران و شهرستان های دیگر صورت می گیرد. عموماً خرید پارکت ها بر اساس سلیقه، شرایط محیطی و نوع دکوراسیون داخلی که برای محیط در نظر گرفته می شود، انجام می شود.

سال های اخیر علاوه بر مراجعه حضوری به بازار و فروشگاه ها، امکان مشاهده انواع پارکت و پارکت لمینت به صورت اینترنتی موجود می باشد و پس از بررسی کامل برندها و طرح های مختلف پارکت ها، می توانید مناسب ترین پارکت را خریداری نمائید. فروشگاه دکور آفیس نیز با این هدف، سفارش اینترنتی انواع پارکت و پارکت لمینت را برای مشتریان محیا نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز فروش فروشگاه تماس بگیرید و از قیمت خرید پارکت های لمینت مطلع گردید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()