شوت زباله از امکاناتی است که با استفاده از آن زباله ها به راحتی به درون سطل انتقال پیدا می کنند. از انواع شوت زباله می توان برای ساختمان های اداری و تجاری استفاده کرد. امروزه بسیاری از ساختمان ها طبقات بسیاری دارند که برای انتقال زباله به بیرون از منزل باید مسافت زیادی را صرف کرد و وقت زیادی را از افراد می گیرد و همچنین با بردن روزانه ی زباله ها در آپارتمان ها، آسانسور و راهرو ها دچار کثیفی می شود. همین طور بردن زباله ها هم آلودگی بصری دارد و هم باعث آلودگی و مریضی می شود. تمام این دلایل به علاوه ی راحتی و آسایش برای ساکنین یک ساختمان باعث شده شوت زباله بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. برای سفارش شوت زباله بادوام  به سایت مراجعه کنید.

شوتینگ زباله از قطعات دریچه ی شوت زباله ، درب شوت زباله، کانال شوت زباله، سطل شوت زباله و سرعت گیر شوت زباله تشکیل شده است. شما با انتقال زباله های خود به دریچه ی شوت زباله می توانید زباله های خود را به سطل زباله انتقال دهید. دریچه های شوت زباله را در تمامی طبقات نصب می کنند که این دریچه ها به کانالی متصل می شوند و به سطل زباله ختم می شوند. سطل زباله باید ظرفیت کافی برای جمع آوری زباله را داشته باشد. برای خرید اینترنتی اجزای شوت زباله به سایت مراجعه کنید.

در قسمت اتاقک زباله از فشرده ساز زباله استفاده می شود که به این ترتیب زباله ها فشرده می شوند و جای کمتری می گیرند و همین طور محلی برای خروج شیرابه ها از سطل زباله وجود دارد که به فاضلاب شهری راه پیدا می کند. انواع شوت زباله باید از جنس ضدزنگ و با دوام باشد تا آسیب پذیری کمتری داشته باشد و زباله ها باعث پوسیدگی آن نشود. در داخل شوت زباله باکیفیت از سرعت گیر شوت زباله به منظور گرفتن سرعت زباله ها و جلوگیری از انفجار آن ها استفاده می شود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 516
نمایش همه
علاقه مندی ها ()