کاتالوگ در حقیقت یک دفترچه ی فیزیکی از تصاویر محصولات شما است که یکی از بهترین نوع تبلیغات بشمار می رود. خدمات چاپ کاتالوگ در ابعاد و اشکال مختلف این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و هر یک از صاحبان کسب و کار درصدد چاپ کاتالوگ به بهترین شکل هستند تا از این طریق بتوانند تماشای محصولات خود را در اختیار افراد بیشتری قرار دهند. چاپ کاتالوگ به شما این امکان را می دهد تا در مکانی که خودتان حضور ندارید بتوانید محصول خود را معرفی نمایید و برای زمانهای طولانی در لیست شرکتهای فروشنده محصول در ذهن افراد بمانید. چاپ کاتالوگ افراد بیشتری را به برند شما جذب می کند و باعث می شود متقاضیان محصول شما هرروز افزایش پیدا کنند. شرکت سانی گرافیک از شرکتهای فعال در حوزه ی چاپ و تبلیغات است که با طراحان مبتکر و دستگاه های با کیفیت می تواند شما را در زمینه ی چاپ کاتالوگ همراهی نماید.

قیمت چاپ کاتالوگ به نوع کاغذ ، سایز صفحات ، نوع و کیفیت چاپ و تعداد رنگ استفاده شده در چاپ بستگی دارد. هرچقدر کیفیت کاغذ و مرکب استفاده شده در چاپ کاتالوگ بیشتر باشد قیمت چاپ کاتالوگ افزایش پیدا می کند. بهتر است قبل از تهیه کاتالوگ میزان بودجه ی خود را برای چاپ کاتالوگ بسنجید تا بتوانید چاپ کاتالوگ را متناسب با بودجه ی خود انجام دهید. علاوه بر قیمت تمام شده در چاپ کاتالوگ ، نوع طراحی و رنگ بندی صفحات داخلی و جلد کاتالوگ تاثیر بسزایی در جذب مخاطبان دارد. اگر رنگ بندی و طراحی کاتالوگ متناسب با نوع محصول شما نباشد می تواند اثرات معکوسی به همراه داشته باشد. همچنین در چاپ کاتالوگ ، سایز کاتالوگ باید متناسب با نوع محصول انتخاب شود تا از خستگی بیننده و یا عدم دقت کافی در جزییات هر محصول جلوگیری شود.

شما با مراجعه به سایت شرکت چاپ کاتالوگ سانی گرافیک می توانید از نمونه چاپ کاتالوگ این شرکت دیدن کنید و بعد از اطمینان از طراحی و کیفیت چاپ کاتالوگ های این شرکت چاپ کاتالوگ خود را با خیال راحت به اتمام برسانید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 745
نمایش همه
علاقه مندی ها ()