رضایت بیش از ۱۰۰۰ مشتری، لمیدن ما در این مسیر است
در مدت ۱۲ سال بیش از ۱۰۰۰ کمپانی را وارد دنیای اینترنت کرده ایم.

آشنایی با گروه وب کندو
با گروه طراحی سایت وب کندو بیشتر آشنا شوید
گروه طراحی سایت وب کندو با ادب روز و قوای متخصص در طهران همراه شما در گذرگاه موفقیت است.

برنامه نویسی موبایل
مشاوره، طراحی و برنامه نویسی موبایل بر روی سیستم عامل اندرید و آی اوس و امکان وابستگی با وب سایت

سئو سایت
شما هم میتوانید در صفحه گوگل دیده شودید و تجارت خویش را توسعه دهید.

فروشگاه ساز اینترنتی
برای کسانی که دنبال یک فروشگاه حرفه ای هستند با بهترین امکانات، انعطاف پذیر و قابل توسعه

طراحی سایت
طراحی تارنما با پنل مدیریت فارسی ، کاملا بازتاب گرا ، داینامیک و حمایت راستین یک سایت

27
برنامه نویسی موبایل
149
پروژه های سئو
175
پروژه های سایت فروشگاهی
1058
پروژه های طراحی سایت
توانایمندی تیم طراحی وب سایت
مسلط به تکنولوژی روز، طراحی انواع سایت های داینامیک، پیامد گرا و اختصاصی

طراحی سایت حرفه ای
اولین کاری که برای ورود به بازار بازرگانی آنلاین باید اتمام بدهید تاسیس طراحی سایت مناسب و استاندارد است. طراحی سایت حرفه ای که با توجه به کسب و کار شما طراحی شده باشد و به طور اختصاصی تجارت و برند شما را شامل شود. طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت تبلیغاتی ، طراحی سایت نیازمندی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت پزشکی و ...

بهینه سازی و سئو سایت seo
بازدید واقعی سایت شما از موتورهای جستجو است. کاربران برای جستجوی درونمایه یا محصولی در آنجا کلمه هایی را وارد می کنند. به همین خاطر داشتن سایت کافی نیست بلکه باید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کرد. سئو گرد از نخستینگی های طراحی سایت است. رعایت ریشه-بن-بیخ های سئو سایت منجر به کامیابی در سایت می شود و شدامد سایت را بالا می برد.

طراحی سایت ریسپانسیو Responsive
طراحی سایت شما باید بتواند در همه دستگاه های نمایشی مشابه تبلت و موبایل و لپتاپ و ...، به راحتی نمایش داده شود و با همه آنها سازگار باشد. به این کار طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو گفته می شود. یکتا از تخصص های کمپانی وب کندو، طراحی سایت ریسپانسیو Responsive است.

HTML
100%
CSS
90%
SERVER SIDE PROGRAMMING
95%
CLIENT SIDE PROGRAMMING
90%
AMP
85%
آخرین نمونه کارها
برخی از پسینیان نمونه شغل های وب کندو

دکوراسیون بریج کو

صنایع چوب روایی

تابلو سازی پرکاس

فروشگاه کیان گیفت

شرکت کوثر پروفیل اراک

فروشگاه عینک آفتابی صمصام

ویژگی های فروشگاه ساز
امکانات و قابلیت های فروشگاه ساز وب کندو

طراحی و ساخت سریع فروشگاه ساز
شما می توانید علاوه بر محصولات مرسوله ایی ، نرم افزار و یا فایل های تان را برای فروشبه وسیله دانلود در پسندیدن مشتری ها بگذارید. مراحل ثبت سفارش، پرداخت و رهگیری و گزارش ها به راحتی قابل دسترسی است.

پنل مدیریت راحت با دسترسی سریع
تصاویر نگارخانه و اسلاید شو به راحتی مدیریت می شوند و محصولات و خدمات شما بسهولت اضافه می شوند و بها گذاری و شناسایی آنها راحت است. دسترسی به آمار، دیگر سرویس ها و پروفایل کاربران از دیگر امکانات این دسته است.

طراحی قالب اختصاصی
قالب های اختصاصی فروشگاه ساز با طراحی کاملا جدا و قابل تغییر فقط با یک کلیک و در ضمن تنظیم صفحات و افکت های لازم آن از امکانات این دسته است. زیبایی و سهولت پیشه در این قالب ها از نخستینگی های فروشگاه ساز وب کندو است.

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید
این افزار کمک می کند الی سرعت فروش و ارائه محصولات و خدمات سایت تان را بالا ببرید. امکان فروش و نمایش، استانداردسازی مارکتها و امکان ثبت نام و لاگین و پیگیری سفارشات از امکانات این تقسیم است.

سازگاری بالا با موتورهای جستجو
اصلی ترین عامل در میزان فروش در فروشگاه ساز ها میزان بازدیدکنندگان سایت به وسیله موتورهای جستجوگر است. نرم افزار فروشگاه ساز وب کندو با کمک تکنیک های خاص برنامه نویسی سازگاری عالی را با موتورهای جستجو برای شما ایجاد می کند.

طراحی سرویس وبلاگ
شما می توانید با این ابزارمطالب روزانه خود را در طبقه بندی ها و زمان های معینی منتشر کنید و اخبار، مقالات و رویدادهای سایت را در این دسته انتشار بدهید.

ما سامانه خرید و فروش آنلاین و مرجع اطلاع رسانی قیمت سکه و طلا داریم. به پیگیری تیمی بودیم که هم بتواند امنیت خرید و فروش سایت ما را تامین کند و هم کاری کند تا در موتورهای جستجو با کلمه خرید و فروش سکه در جایگاه نکویی باشیم تا اینکه با وب کندو تماس گرفتیم و پیمان نامه بستیم و اکنون از سایتی که برایمان تحویل دیتا شده نهایت رضایت را داریم.

آقای زندی

ما نمایندگی محصولات بوش را داریم به دنبال تیم سئو و طراحی سایتی بودیم که بتواند ما سایت ما را در گوگل به رتبه نکوداشتن برساند. با زمان بندی ریزبین و سعی این گروه، الان سایت ما بهتر در گوگل شناخته می شود و از این بابت متشکریم.

آقای منافی

برای ما ارائه خدمات بهتر ، کیفیت برتر و بها مناسب تر جهت رقابت در بازار و جلب رضایت مشتری و ماندگار نمودن نام و برند مشتری در ذهن مخاطبان از نخستینگی هاست. کمپانی وب کندو با سعی و سررسید بندی عالی توانسته ما را به خواسته هایمان برساند. قدردان کل زحمات این کمپانی هستیم.

آقای کاوه

داشتن سایتی که بتواند در گویه نمایندگی تعمیرات سامسونگ رتبه نکوداشتن در گوگل داشته باشد آرزوی ما بود. این آرزوی ما الان با همت و تلاش و سئو فوق العاده تیم وب کندو برآورده شده است. به راستی کاری که این تیم بر روی سئو سایت ما انجام دیتا اند عالی است.

آقای منافی

مدتی بود که به تعقیب شرکتی چیره دست برای طراحی سایت شبیه ساز خویش بودم، الی هم از عقیده هزینه پسندیده باشد و هم بتواند پشتیبانی نیرومند روی سایتم داشته باشد ، که با وب کندو آشنا شده و تماس گرفتم و و تلاش و تعهد این کمپانی در شغل با ما مثال زدنی بود و اکنون که خوشنودی کامل از سایتم دارم.

آقای ولی زاده

پروژه طراحی سایت ما، که در مقوله نمای کامپوزیت فعالیت می کنیم، طی یک پروسه استاندارد توسط وب کندو اتمام شد، خبره پروژه ما با صبوری نیازهای پروژه را آنالیز و بررسی کرده و بهترین تدبیر را برای کامیابی تجارت ما توصیه نمود. از این تیم رضایت کامل دارم. ممنون

آقای رسولی

رساندن کلمه کلیدی شیشه رنگی به رتبه های ابتدا در موتورهای جستجو کاری مشکل بود، ولی این شغل مشکل با تعهد شرکت وب کندو در گویه سئو و بهینه سازی سایت ما شدنی شده است. نهایت سپاسگزاری را از این شرکت داریم.

آقای فرهادی

مقالات سئو
بهینه سازی سایت وردپرس
در ۱۲ بهمن, ۱۳۹۵ انتشار توسط webcandoadmin

طراحی سایت در وردپرس پیشه سهولت است همه چیز مهیاست تا شما سایت موردنظرتان را با کمی دگرگونی ها تاسیس کنید ولی بهینه سازی سایت طراحی شده نیازمند رعایت کردن ریشه-بن-بیخ هایی...

ادامه مطلب
چرا نسخه موبایل در بهینه سازی سایت اهمیت زیادی دارد؟
در ۱۲ بهمن, ۱۳۹۵ انتشار توسط webcandoadmin

چگونه نسخه موبایل بر سئو طراحی سایت کارایی می گذارد؟ این روزها با پروا به رشد و اشاعه روز به روز موبایل های هوشمند و گجت های گوناگون بحث ریسپانسیو کردن یک...

ادامه مطلب
بهینه سازی سایت
در ۱۲ بهمن, ۱۳۹۵ انتشار بدست webcandoadmin

این واژه را کل کسانی که توی اینترنت به دنبال سوداگری هستند حتما شنیده اند. آیا می دانید شرکت های کامیاب زیادی هستند که فروش زیادی از اینترنت دارند و...

ادامه مطلب
برنامه نویسی موبایل
شرکت وب کندو، برنامه نویسی اندروید و برنامه نویسی آی او اس را با آخرین استانداردهای روز و با تکنیک های عملی و با اهداف خاصی به مرحله اجرا می گذارد. همینطور ما برای تامین رضایتمندی شما در جهت محصولات و فعالیت های تان، مشاوره های مدیریتی برای طراحی و برنامه نویسی موبایل و نرم افزارهای کاربردی ارائه می دهیم و با بهینه سازی این امکانات، برنامه نویسی اخص ای را با توجه به فناوری های امروزین در کمر بستن شما می گذاریم. ایجاد و ساخت نرم افزارهای موبایل میتواند در تقدیر های گوناگونی همانند فروشگاه های آنلاین ، تارنما های تخفیف گروهی ، وب سایت های کتابخانه مجازی ، حسابداری ، امور اطلاع رسانی ، مارکتینگ و خیلی جاهای سایر اجرایی شود.

طراحی اپلیکیشن موبایل

صنعت جدید طراحی سایت

برنامه نویسی اندروید

صنعت جدید طراحی سایت

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()