طراحی سایت
پشتیبانی آنلاین مشتریان 24 ساعته 7 روز هفته حتی روزها تعطیل

آموزشگاه فنی و حرفه ای طراحی سایت و سئو دارکوب گشایش شد


خط مشی دارکوب ارائه خدمات  طراحی سایت ، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین بها شدنی است لغایت از این روش بتواند رضایت مشتریان خویش را فراهم آورد. دارکوب اسم و علامت بازرگانی ثبت شده این گردآور می باشد و دارای پروانه تکاپو از سازمان نظام صنفی کامپیوتر ای ایالت تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک مملکت و مجوز نشر دیجیتال از وزارت ادب و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا همانند جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید. دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب حاضر تارنما استفاده نمی نماید. دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی وب سایت و سئو در کشور می باشد. دارکوب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای می باشد که دغدغه ای ما فوق کسب درآمد فراوان دارد و آن داشتن اعتبار و سرشناس نیک در بین مشتریان خویش می باشد. گزیده خدمات دارکوب شامل موارد زیر است:

طراحی وب سایت
زمینه تخصصی دارکوب طراحی وب می باشد و سایت ها بر بنیاد اصول سئو طراحی می شوند

سئو و بهینه سازی سایت
نمایش سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط به سایت شما در صفحه نخست گوگل و بازاریابی اینترنتی تخصص ماست

برنامه نویسی و طراحی پرتال
یکی دیگر از خدمات دارکوب پیاده سازی و اجرای سایت های پیچیده و سایت هایی که با کاربر تراکنش دارند می باشد

خدمات هاست
دارکوب خدمات هاست خود را از برترین کمپانی های ارائه کننده خدمات میزبانی وب در دنیا ارائه می نماید

طراحی سایت موبایل
دارکوب سایت های سازگار با موبایل ( ریسپانسیو ) و دیگر دستگاه ها و ابزارهای مرور وب سایت را طراحی می نماید

پشتیبانی و نگهداری وب سایت
پشتیبانی و حفاظت وب سایت یکتا از تخصص های ماست که در این زمان تمامی دشواری ها تارنما برطرف می شود

نمونه شغل طراحی و بهینه سازی وب سایت
آغاز کار و جنبش تیم دارکوب از سنه 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 3000 تارنما طراحی و برنامه نویسی نموده است. دارکوب تارنما ها را بر پای بست، زبان PHP و به صورت داینامیک برنامه نویسی می نماید و با پروا به امکانات باره نیاز، وب سایت را از پایه توسط PHP و یا با استفاده از سیستم های مدیریت درونمایه همانند وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستا شاپ و همچنین فرم ورک ها مشابه لاراول پیاده سازی می نماید. البته از قالب آماده تارنما کاربرد نمی نماید و قالب ها را بدست تیم خود، از پایه اجرا می نماید. ارائه خدمات با کیفیت و ارزان در کمترین موعد شدنی خط و مشی اصلی این مجموعه می باشد. یکتا سایر از خدمات دارکوب سئو و بهینه سازی تارنما می باشد که این گردآور گرد از کمپانی های معتبر در این گویه می باشد. در گویه سئو و بهینه سازی وب سایت از دارکوب نمونه پیشه نخواهید، زیرا دارکوب هم الان برای کلیه عبارات کلیدی مربوط به طراحی وب سایت که جزو سخت ترین عبارات در عملیات بهینه سازی وب سایت می باشد، وب سایت صفحه نخست گوگل دارد. دارکوب یکتا بازاریابی خود را به چهره کامل حذف نموده است و سیاست جذب مشتری خود را بر اساس رضایت مندی مشتریان خود بنانهاده است و تمرکز اصلی خویش را بر روی کیفیت وب سایت های طراحی شده و در ضمن بازدهی بالای عملیات سئو و بهینه سازی تارنما قرار داده است. از جنبه سرعت عمل نیز حداکثر 24 ساعت پس از عقد پیمان عدل با دارکوب تیم مجری به کارفرما معرفی خواهد گردید و گزارش روند رشد پروژه به کارفرما داده خواهد شد. در ضمن این مجموعه دارای تیم کنترل کیفیت می باشد که پس از تایید پروژه بدست کارفرما، وب سایت ها را از عقیده کیفیت اجرا، سازگاری با مرورگرها و ابزارهای مختلف موبایلی، ایمنی، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و کد نویسی مهار می نماید. در مورد پروژه های سئو و بهینه سازی سایت نیز گزارش پیشه تیم بک لینک ساز و سئوکار دارکوب هر هفته توسط مدیر بزرگتر رسیدگی می گردد الی خطا و ایرادی در عملیات هستی نداشته باشد. از بابت عدم اجبار به وابسته بودن کارفرمایان به این مجموعه، در انتهای پروژه سورس تحویل کارفرما می گردد و مشتریان دارکوب می توانند در صورت رغبت توسعه و حفاظت وب را به گردآور ای غیر از دارکوب واگذار نمایند.

نمونه کارهای دارکوب

هزینه و تعرفه طراحی و ساخت سایت
پلان های دیگری نیز موجود می باشند، در پایین چهار پلان اولیه ساخت و طراحی وب ارائه شده است. البته این پلن های طراحی وب سایت اخص وب سایت اطلاع رسانی و شرکتی می باشد و جهت تخمین هزینه و سررسید ساخت انواع دیگر تارنما ها همانند فروشگاهی، خبری و ... لازم از مجموعه استعلام نمایید. تخصص دارکوب طراحی سایت ارزان می باشد که از طریق ناچیز کردن خرج های خود به این مهم دست یافته است. در کلیه شیوه ها، طراحی قالب سایت از پایه توسط برنامه نویسان گردآور سپریدن می گردد و در ایجاد سایت از قالب های حاضر وب سایت بهره‌گیری نمی شود. طراحی فروشگاه اینترنتی با توانایی پرداخت آنلاین از 1.5 میلیون تومان می باشد و خرج ریسپانسیو سازی سایت های فروشگاهی یک میلیون تومان می باشد. پشتیبانی تارنما معمولا در کمپانی های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ضعیف می باشد و این مجموعه با فهم این سستی و از بابت جلب حداکثری رضایت مندی مشتریان خود عملیات حفاظت تارنما را در بالاترین حد شدنی ارائه می نماید.

اولیه
500 هزار تومان
خرید قالب سایت
نصب قالب سایت
ایمن سازی قالب
بهینه سازی قالب
آموزش کنترل پانل
یکسال پشتیبانی
ریسپانسیو
استاندارد
1.5 میلیون تومان
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش کنترل پانل
یکسال پشتیبانی
طراحی قالب ریسپانسیو
درج اطلاعات وب سایت
شرکتی
2 میلیون تومان
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش کنترل پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
نسخه موبایلی وب سایت(ریسپانسیو)
طراحی قالب سایت اختصاصی
پیشرفته
2.5 میلیون تومان
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش مهار پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
طراحی سازگار با موبایل(ریسپانسیو)
یک ماه سئو و بهینه سازی سایت
همکاران
دارکوب از سال 1381 تکاپو خویش را در گویه طراحی وب، سئو و بهینه سازی سایت نخست ارائه کرد و گویه اصلی این کمپانی برنامه نویسی php و بازاریابی اینترنتی می باشد. اکثر سایت های طراحی شده دارکوب بر اساس جوملا و وردپرس می باشند. البته دارکوب به انگیزه مشکلات قالب های حاضر نظیر ایمنی ضعیف، سرعت ذیل و عدم قابلیت گسترش به هیچ وجه از این گونه قالب ها بهره‌گیری نمی نماید و قالب های وب سایت از پایه بدست تیم دارکوب بدست HTML و CSS پیاده سازی می گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت درونمایه همانند وردپرس، جوملا و ... برای تاسیس وب سایت استفاده نماید، قالب ها را از پایه اجرا می نماید تا بتواند ایمنی و کارکرد تارنما را تضمین نماید و در چهره نیاز کارفرما در آینده، قابلیت های تارنما را توسعه دهد. در عملیات بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو همانند گوگل نیز این مجموعه این عملیات را از روش های کلاه سفید و مطمئن اتمام می دهد لغایت تارنما مبتلا جریمه های موتور جستجو نشود و از این طریق بازاریابی دیجیتال شرکت ها را تضمین می نماید. با پروا به سرعت گسترش و پیشرفت بالای سلسله های مربوط به فناوری اطلاعات، لازم است کسان و شرکت های فعال در این زمینه پیوستگی ادب خود را به روز نگاه دارند الی بتوانند خدمات خویش را با پروا به ادب روز ارائه نمایند. از این بابت تیم دارکوب با رهبری مدیر خود تیم تحقیق و گسترش تشکیل داده تا به چهره دائمی اطلاعات، تازه ها و فناوری های مربوط به صنعت خود را به مجموعه انتقال دهد. تعدادی از همکاران دارکوب به حضورتان شناسایی می گردد:

طراحی سایت

احمد بالوی پور
برنامه نویس وب و متخصص سئو

طراحی وب سایت

پریناز شهاب الدین
طراح و گرافیست وب سایت

طراحی وب

محمد بالوی پور
توسعه دهنده وب

ساخت سایت

ایوب محمودی فرد
برنامه نویس و پشتیبان وب سایت

ساخت وب سایت

علی بالوی پور
پشتیبان وب سایت

سئو و بهینه سازی سایت

عاطفه لطیف
سئو و بهینه سازی سایت

بلاگ
خدمات طراحی سایت
نحوه اجرای سئو بدست دارکوب
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت ارزان و با کیفیت
قیمت و تعرفه و هزینه طراحی سایت
طراحی تارنما در تهران
طراحی وب سایت شرکتی
طراحی تارنما حرفه ای
سئو و بهینه سازی سایت: رتبه اول گوگل
طراحی وب سایت با جوملا
طراحی وب سایت مطالب جدید

فرم تماس با ما (24 ساعته 7 روز هفته)
جهت وابستگی با دارکوب فرم زیر را تکمیل نمایید. فرم حائز سیستم چک کننده ایمیل می باشد، خواهشمندم دقت نمایید آدرس ایمیل خویش را به راستی درج نمایید. در غیر این صورت پیغام ارسال نمی گردد.

نام...
ایمیل...
موضوع...
پیغام...
آدرس ما
طراحی سایت دارکوب
تهران، سعادت آباد، چهار گذرگاه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، یکتا 7
98-21-22085386 / 98-21-22082258

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 802
نمایش همه
علاقه مندی ها ()