طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، ثبت حوزه و هاستینگ
طراحی تارنما ، بهینه سازی سایت با 15 سال سابقه، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

(دارکوب به عنوان کمپانی خلاق توسط معاونت علمی و تکنولوژی ریاست جمهوری برگزیده شد)

درباره ما
دارکوب در تمام فرهنگ ها مظهر تلاش و پیوستگی می باشد و این گردآور با پروا به شعار خویش که ارائه خدمات با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت شدنی است کلیه توان خویش را برای کسب رضایت مندی مشتریان خود بکار می گیرد. دارکوب فعالیت خویش را از سنه 1381 در گویه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی ابتدا نموده و در این سنه ها موفق به طراحی حدود 3000 وب سایت گردیده است. این گردآور حائز مجوز تکاپو از سازمان نظام صنفی رایانه ای ایالت تهران، استشهاد رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و جزو معتبرترین کمپانی ها در زمینه طراحی وب سایت می باشد. دفتر مرکزی این مجموعه واقع در محله سعادت آباد طهران می باشد. خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و زیر ترین بها ممکن می باشد الی بدین وسیله بتواند رضایت مشتریان خویش را فراهم آورد. در جهت رسیدن به این منظور دارکوب کلیه فرآیندهای طراحی سایت خویش را بهینه سازی نموده است الی بتواند ساخت سایت را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین هزینه سپریدن دهد. دارکوب اسم و علامت بازرگانی ثبت شده این مجموعه می باشد و کلیه سایت های این مجموعه تحت این عنوان کار و جنبش می نمایند. دارکوب در کنار خدمات طراحی وب و سئو همچنین خدمات ثبت دامنه، هاستینگ و گونه ها پلان های مجازی و اختصاصی میزبانی وب را نیز ارائه می نماید. زبان برنامه نویسی تخصصی دارکوب PHP می باشد و آماده اجرای پروژه های برنامه نویسی تحت وب با پروا به تیم نیرومند خویش می باشد. دارکوب با توجه به پیشینه فراوان خود تخصص کافی در مقوله طراحی سایت با جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و دیگر سیستم های مدیریت محتوای تألیف شده به زبان php را دارد. این مجموعه در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و اجرای پروژه های خود تقسیم بازرگانی خویش را به طور کلی حذف نموده است و به این روش توانسته هزینه های طراحی سایت را به کمینه رساند. در طراحی وب سایت موردی که بسیار مهم می باشد و کمتر به آن پروا می شود پشتیبانی و حفاظت وب سایت می باشد که ضعف اکثر شرکت های طراحی وب سایت می باشد. دارکوب از بابت کسب خوشنودی مندی بیشتر مشتریان خویش حداکثر سعی خویش را در جهت حمایت بهتر و قویتر وب سایت مشتریان خویش می نماید. از بابت کاهش خرج ها در گردآور دارکوب، تیم بازاریابی به صورت کامل حذف گردیده است و سیاست جذب مشتری این مجموعه بر بنیاد کسب خوشنودی مندی مشتریان کنونی و هدایت مشتریان جدید به این مجموعه توسط مشتریان و در ضمن پیوسته همکاری با مشتریان بنا نهاده شده است. همچنین این گردآور پروژه های خویش را با حداقل فایده شدنی سپریدن می دهد.

نظام صنفی کامپیوتر ای فرمانروایی تهران و شورای عالی انفورماتیک کشور
توسعه تکنولوژی، چشم وهمچشمی در کسب و کار، دسترسی آسان به اینترنت از طریق تلفن به اتفاق در کل جا، دسترسی به اطلاعات و امکان سنجش آسان تر کالا و خدمات، امکان پرداخت آنلاین همه با هم باعث شده که ترافیک خیابان ها و مراکز خرید لغایت حد زیادی به فضای اینترنت سرازیر شود. کل اینها شاخه ایی از بازار و بازاریابی را به اسم بازاریابی اینترنتی به وجود آورده که مشتریان و کاربران عادی آن را با اسم تارنما یا سایت های فروشگاهی می شناسند. فضای مجازی با کمک شبکه های اجتماعی توانسته است که مشتریان را از طریق شبکه هایی چون اینستاگرام، تلگرام و لینکدین به وب سایت ها بیاورد. برای همین تارنما به عنوان یک پایگاه دائمی برای حضور در اینترنت نسبت به عدم ازآنش شما در شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی اهمیت فراوان دارد.
وب سایت ها تنها به فروشگاه ها اندک نمی شوند. یک تارنما حتی می تواند با فرآوری محتوای با کیفیت ارزش پیدا کند. یا می توان عمومی و مجانی هم را به طور مجازی به گذرگاه انداخت. برای همین است که جستجوی تقریبا هر کلمه ایی در گوگل، در هر زمینه ایی، شما را به یک تارنما ویژه راهنمایی می کند. امروزه ما برای مشاغل مختلف سایت طراحی می نماییم برای نمونه تارنما فروشگاه اینترنتی یا سایت فروشگاهی، سایت ثبت شرکت، سایت تبلیغاتی و نیازمدنی ها، سایت کارخانه، سایت پوشاک، سایت شخصی، پرتال سازمانی، سایت آموزشی دانشگاهی و مدرسه، سایت نگارخانه و آتلیه، سایت رزرواسیون، سایت بیمارستان و پزشکی، سایت املاک، هتل، رستوران، سایت موزیک، سایت خبری، دکوراسیون، صرافی ، ورزشی، باشگاه مشتریان.
این روز ها اعلان های مختلفی با عنوان طراحی سایت ارزان و طراحی سایت مجانی به چشم می خورد. اما بگذارید صادقانه بگوییم که هیچ چیز رایگان و ارزان به دست نمی آید. خرج ساخت یک وب سایت بسته به اندازه و نوع آن می تواند متفاوت باشد. سایت استاتیک با سایت داینامیک، سایت فروشگاهی با سایت بایگانی موسیقی طراحی های متفاوتی دارند. اما امروز با کمک فناوری های مختلف طراحی سایت بیش از گذشته ارزان است.
در طراحی سایت می تاب از تکنیک ها و ابزارهای مختلفی کاربرد نمود. طراحی سایت با PHP، و با کمک سیستم های مدیریت درونمایه یا CMS بسیار به صرفه تر از ماضی است. این ها متمایز از نرم افزارهای ساخت سایت به صورت آنلاین و یا به اصطلاح سایت ساز می باشند. طراحی سایت با وردپرس WordPress نیز این روزها مورد توجه زیادی پیمان گرفته است، وانگهی طراحی سایت با جوملا Joomla. هر طریق طراحی برای خویش مزیت هایی دارد و از شیوه مهم تر کمپانی طراحی سایت و طراح سایت پیشه ایی است که اهمیت دارد. در طراحی امروزه تکنیک ها و امکانات زیادی است که باید در عقیده گرفته شود برای مثال طراحی واکنشگرا یا Responsive، طراحی سایت با htmlو Angular، فلش و مالتی مدیا، طراحی مناسب برای سئو، اپلیکیشن های موبایل و ... که هر کدام نسبت به پروژه گزینش و پیاده سازی می شود. لازم به بیان است که یک طراحی سایت حرفه ایی هیچ گاه بخاطر محدودیت، دشواری ها و خرج ها از قالب های آماده (مثلا قالب حاضر وردپرس یا سایت سازها) استفاده نمی کند.
امروز با از بین رفتن فاصله ها با کمک اینترنت شما مجبور نیستید که برای انتخاب طراح وب سایت حرفه ایی به شهر یا کشور خویش محدود باشید. ما امروز مفتخریم که علاوه بر چند مملکت خارجی در شهر های گوناگون ایران به مشتریان خود خدمات طراحی سایت و پشتیبانی سایت بدهیم برای نمونه شهر های تهران، مشهد، شیراز و اصفهان، از تبریز به کرمان الی خلیج فارس و اهواز و بندرعباس و شهر های شمالی رشت و ساری.
همچین به علت اهمیت هاست در سئوی وب سایت، ما به مشتریان خویش در پکیج گزیده تر طراحی وب سایت، هاست رایگان ارائه می دهیم. همچین شرکت ما به شما کمک می کند که نام حوزه یا نام دامین Domain Name مورد نظر خود را ثبت نمایید. از ثبت گستره ir. که حوزه ایی ویژه ایران است لغایت نام حوزه .com که می تواند نام گستره ایی برای نزدیک هر نوع وب سایت می باشد.
معمولا قبل از پیمان نامه طراحی ما از شما می خواهیم که نیازهای و اهداف خویش از یک تارنما را در قالب یک پروپوزال طراحی سایت یا RFP طراحی وب به ما ارائه دهید. با کمک این پروپوزال ما می توانیم علاوه بر ارائه پیشنهادات بهتر و راهکارهای عملی شما را در ساخت تارنما با خرج پسندیده یاری کنیم. مثلا شاید شما به سایت پارسی یا طراحی سایت چند زبانه بین المللی بیچارگی داشته باشید یا بخواهید که محصولات خود را در چندین سایت گوناگون ارائه دهید. ما تلاش می نماییم که برای شما فرصت ها و بهترین امکانات را با هزینه و سررسید پسندیده ارائه دهیم.
نکته دیگر که در طراحی تارنما پشتیبانی دراز مدت و همیشگی می باشد که خود اثر دهنده یک فرآورده با کیفیت است. بدون یک پشتیبانی خوب یک قرارداد طراحی وب چیزی بزرگی مختصر دارد که شما باید به آن به اندازه طراحی سایت اهمیت بدهید.
کار ما با طراحی سایت کامل نمی شود مگر آنکه از سئو SEO سهم لازم را ببریم. امروزه بیشتر خرید ها از راه موتورهای جستجویی مانند گوگل نخست می شوند. یعنی حدود 80 در صد افراد کالای مورد عقیده خویش را پیش درآمد در موتورهای جستجوی اینترنتی جستجو می کنند. و بعد از پژوهش و سنجش در اینترنت است که خرید سپریدن می گیرد.
سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو این امکان را برای سایت شما فراهم می کند که با کلمات کلیدی مرتبط با عبارات جستجوی کاربران اینترنت، در نتایج جستجو نمایش دیتا شود. سئو یک روش بازاریابی ارزان و کم و بیش مجانی است که عمدتا با طراحی سایت با توجه به اصول سئو و ساخت بک لینک ها مایه افزایش رتبه تارنما در گوگل می شود. شفا رتبه تارنما در گوگل و رتبه بندی الکسا به شما در بازاریابی و افزایش شمار بازدید تارنما کمک می کند. سئو راهی متفاوت از تبلیغات گوگل (گوگل ادز یا Google AdWords) و تبلیغات کلیکی می باشد. سئو یک رتبه بندی طبیعی است که یک وب سایت توسط می آورد و با کمی حفاظت این رتبه در دراز مدت برپا خواهد ماند. اما تبلیغات از این جهت متفاوت هستند که الی زمانی که برای تبلیغ پول پرداخت می کنید برای کاربر نمایش دیتا می شوند و این کار برای راهبرد بلند مدت دیجیتال مارکتینگ شما راهی پر خرج خواهد بود. اما چه بسا بتوان برای مدتی کوتاهی لغایت زمانی که سئوی تارنما بازده بدهد از این تبلیغات آنلاین کاربرد کرد. راهی که بعضی از استارتاپ ها برای حضور در صفحه نخست گوگل کاربرد می کنند. چه سئو و چه تبلیغات گوگل هر دو دربایستن به آنالیز وب سایت دارند، البته تبلیغات بیشتر. کارشناسان سئو و مشاوران سئو همش در حال رسیدگی الگوریتم های موتورهای جستجو می باشند الی بتوانند در روبرو آن ها گذرگاه های بهینه سازی بهتری برای وب سایت شما بیابند. لازم به ذکر است که سئو نیز حائز روش های ممنوعه و سیاه است، مثلا خرید بک لینک و یا خرید حوزه کهنه برای بک لینک، که گوگل در چهره کشف این طریق های ممنوعه وب سایت بهره‌گیری کننده را تعدیل رتبه و یا وارد لیست سیاه می کند.
امروز جوملا و وردپرس به عنوان پرکاربرد ترین سیستم های مدیریت درونمایه یا CMS طراحی وب سایت و سئو را بسیار آسان و بهینه کرده اند. این سیستم ها به صاحبان وب سایت پنلی را ارائه می دهد که از طریق آن می توان درونمایه وب سایت و طراحی آن را تغییر داد. اینجاست که ما با کلمه دیگری به اسم بازاریابی محتوا یا Content Marketing بر می خوریم. محتوا هر آن چیزی است که در وب سایت شما پیمان دارد. می تواند متن، عکس یا فیلم و غیره باشد. بدون درونمایه وب سایت شما چیزی برای ارائه به یک کاربر و یا مشتری خفته ندارد. برای همین است که می گویند درونمایه سلطان است. با محتوای خوب است که کاربر به وب سایت شما می آید، آن را می خواند و در واپسین،انجام تبادل و یا خرید را اتمام می دهد. با این محتوای با کیفیت است که رتبه تارنما و سئو درمان پیدا می کند و همه این ها اول به هوده کاربران به فایده سوداگری تارنما خواهد بود. شما با محتوای با کیفیت می توانید کاربرانی را به طور مداوم به تارنما خود بیاورید، این نه تنها برای رتبه تارنما شما سودمند است بلکه باعث شناخته شدن شما در صنعت مربوطه خویش می شوید. سایر برای کسب اطلاعات در ارتباط با اخبار، جزئیات یک کالا و خدمات سایت شما به عنوان مرجعی است که ملت برای کسب اطلاعات به آن مراجعه می کنند.
خوشبختانه کمپانی های طراحی تارنما زیادی در مملکت وجود دارد. این پرتو دهنده رشد بازاریابی دیجیتال است و رونق کسب و کار در این زمینه است. رهنمود ما انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر و رسمی است. یک کمپانی طراحی وب سایت و سئوی پیشه ایی و با تجربه نکاتی در این شغل می داند و در طراحی سایت شما رعایت می کند که فقط در طول موعد می طاقت به کیفیت آن پی برد. به روز رسانی نسخ نرم افزاری تارنما و افزونه های تارنما در طول زمان و رفع خطاها مسائلی است که هر وب سایت در طول زمان به آن بر خواهد خورد. یک کمپانی معتبر طراحی تارنما علاوه بر طراحی حرفه ایی توانایی این به روز رسانی و حمایت را دارد. و سنه ها در این مقوله در کنار شما کار خواهد کرد، بعد سابقه پیشه بلند مدت نیز در گزینش یک کمپانی طراح سایت اهمیت بالایی دارد.

طراحی سایت
دارکوب 15 سال تجربه در مقوله طراحی سایت دارد و در این سنه ها در نزدیک 3000 تارنما طراحی و برنامه نویسی نموده است. شعار دارکوب طراحی سایت با ارزان ترین بها و بالاترین کیفیت شدنی است و الی کنون کامیاب گردیده است خدمات طراحی وب سایت را با ذیل ترین قیمت ممکن به مشتریان خویش ارائه نماید. دارکوب تخصصی با استفاده از زبان برنامه نویس PHP تارنما طراحی می نماید و در اغلب پروژه های خود از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال و وانگهی فروشگاه سازها نظیر مجنتو، اپن کارت و پرستا شاپ بهره می گیرد. دارکوب خدمات پایین را در گستره طراحی تارنما به مشتریان خود ارائه می نماید. این گردآور حائز یکتا مهار کیفیت می باشد که پس از انجام پروژه و تایید وب سایت توسط کارفرما تارنما را از نظر اصول و قواعد طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت و ایمنی بررسی می نماید تا وب سایت بر بنیاد اصول و قواعد تحویل کارفرما گردد. در ضمن تارنما های تحویل شده بدست دارکوب دارای یکسال حمایت می باشند که در این زمان در صورت بروز دشوار در وب سایت، تیم پشتیبانی سریعا دشوار را رفع خواهند نمود. از طریق تلفن های تماس یکتا پشتیبانی نیز کارفرما می تواند سوالات و موارد احتمالی خود را مطرح نماید. سررسید کاری کمپانی از ساعت 9 صبح تا ساعت 5 پس از نیمروز شنبه لغایت چهارشنبه می باشد و روزهای پنج شنبه از ساعت 9 بامداد لغایت 1 پس از نیمروز می باشد. قالب های وب سایت توسط تیم دارکوب و از پایه طراحی می گردد و از قالب های حاضر تارنما کاربرد نمی گردد. حتی چنانچه از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس برای پیاده سازی وب سایت کاربرد گردد، قالب از پایه توسط تیم طراحی پیاده سازی می گردد تا این کمپانی بتواند وب سایت های طراحی شده توسط خود را حمایت نماید. در مقوله طراحی صفحات وب سایت حمایت مهم تر از طریق اندازی تارنما می باشد و دارکوب با توجه به این مهم تمرکز خویش را بر روی ارائه خدمات پشتیبانی با بالاترین سرعت استجابت گویی قرار دیتا لغایت از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

دپارتمان طراحی سایت دارکوب حائز دو وب سایت می باشد که می توانید برای اطلاعات اغلب به این دو وب سایت مراجعه نمایید.


سئو و بهینه سازی وب سایت
سئو به عملیات بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو برای عبارات کلیدی مربوط به زمینه تکاپو کمپانی ها گفته می شود که امروزه به عنوان مقرون به صرفه ترین طریق تبلیغات به احصاییه می آید که این روش می توانید نقش زیاد موثری در رونق اقتصادی شرکت ها داشته باشد. شیوه های سئو و بهینه سازی وب سایت در طول موعد دستخوش دگرگونی ها بسیار می گردد و به همین جهت دارکوب واحدی را برای انتقال اطلاعات روز در مورد سئو ساختن دیتا است که اطلاعات روز این صنعت را در اختیار همکاران فعال در این حوزه پیمان می دهد. هیچ ادعایی بهتر است از مثال کار نیست. دارکوب هم اکنون برای کلیه عبارات کلیدی مرتبط طراحی وب همانند "طراحی وب" ، "طراحی وب سایت" ، "طراحی سایت" ، "ساخت سایت" ، "ساخت وب سایت" و سایر عبارات دو تارنما صفحه اول گوگل دارد. این مجموعه تا کنون کامیاب به انجام 500 پروژه موفق سئو و بهینه سازی تارنما شده است. بودن صفحه نخست گوگل آنهم با دو تارنما برای مشکل ترین واژه کلیدی سئو نشان متعلق به دارد که این مجموعه توانمندی لازم را برای انجام پروژه های سئو دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید توضیحات را در سایت های دارکوب مطالعه نمایید. دارکوب عملیات سئو و بهینه سازی سایت را از شیوه های کلاه سفید و مطمئن اتمام می دهد الی وب سایت مشتریان مبتلا مجازات های موتورهای جستجو نگردد. البته این انحاء به نسبت طریق های کلاه سیاه بیچارگی به زمان بیشتری دارد و خرج آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود اما مالک وب سایت مطمئن خواهد بود که وب سایت دچار حذف از موتور جستجو نمی گردد. برای برآورد زمان و هزینه اجرای عملیات سئو و بهینه سازی سایت خود کافی است آدرس وب سایت خود را در صورت وجود به به اتفاق عبارات کلیدی باره نظر خویش برای نمایش در صفحه اول گوگل به ایمیل این گردآور ارسال نمایید. روزانه در حدود 5 بیلیون جستجو در موتورهای جستجو انجام می گردد و از طریق بهینه سازی سایت می توانید بخشی از نتایج جستجوهای اتمام شده باشید و از این طریق مشتریان را به وب سایت خود هدایت نماید. دارکوب گرد از بزرگترین مجموعه های پرکار در این مقوله می باشد که با توجه به تجربه فراوان خود در این زمینه می تواند کسب و کار شما را متحول نماید.



ثبت حوزه و هاستینگ
هاست و یا میزبانی سایت به زبان ساده به فضایی گفته می شود که اطلاعات وب سایت شما بر روی آن بارگذاری می گردد و زمانی که کاربر نام پهنه وب سایت شما را تقاضا می نماید این اطلاعات به کاربر نمایش داده می شود. اسم دامنه نیز آدرس وب سایت می باشد که کاربران از طریق این آدرس به محتوای وب سایت شما دسترسی خواهند داشت. به عنوان مثال اسم حوزه این تارنما که در حال حاضر در آن هستید darkoob.co.ir می باشد. برای آنکه یک تارنما داشته باشید می بایست در پیش درآمد یک اسم گستره برای شما ثبت گردد و سپس برای اسم پهنه ثبت شده فضای هاستینگ در نظر گرفته شود. بعد از حاضر سازی حوزه و هاست کافی است طراح وب سایت، سایت شما را بر روی سرور باره نظر بارگذاری نماید. دامنه و هاست معمولا به چهره یکساله ثبت می گردند و لازم است هر ساله تمدید گردند. دارکوب پیشه خود را با طراحی صفحات وب نخست ارائه کرد و رفته رفته ارائه خدمات ثبت پهنه و هاستینگ را به فهرست خدمات قابل ارائه خویش اضافه نمود. این مجموعه هم الان با داشتن تجربه 15 ساله، خدمات هاستینگ خویش را از بهترین دیتاسنترهای اروپا ارائه می نماید. برای اطلاعات اغلب می توانید با سایت دپارتمان هاستینگ دارکوب مراجعه نمایید. از ویژگی هاستینگ های ارائه شده توسط دارکوب آپتایم بالای هاست در نزدیک 99.9 درصد، بهینه بودن برای سئو و بهینه سازی وب سایت و همچنین عدم وجود مشکل در ارسال و گرفتن ایمیل می باشد. یکتا از مشکلاتی که معمولا در سرورها وجود دارند عدم ارسال ایمیل به بعضی از آدرس ها می باشد که این نوع سرورها برای ارسال ایمیل به کلیه آدرس ها بهینه سازی کامل شده اند. همچنین سرورها دارای سیستم بررسی اسپم می باشد تا چنانچه بر روی سروری مشکلی پیش آمد سریعا وب سایت را غیر فعال می نماید لغایت کارایی منفی بر روی کارکرد دیگر هاستینگ ها نداشته باشد. البته این مسئله در سرورهای اشتراکی اهمیت دارد که منابع رم و سی پی یو و سرور و همچمنین آی پی در آنها به اشتراک گذاشته شده اند. سه گونه هاستینگ اشتراکی، مجازی و اختصاصی توسط دارکوب به همراه حمایت عرضه می گردد که البته ویژه مشتریان طراحی سایت، سئو و حمایت وب سایت می باشد و هاست و گستره به چهره جداگانه عرضه نمی گردد. در مقوله پشتیبانی و حفاظت تارنما کیفیت و تنظیمات سرور نقش سازنده ای دارد و چنانچه هاستینگ کیفیت پایینی داشته باشد، ممکن است برای تارنما مشکلات فراوانی به وجود آید. به همین دلیل دارکوب خدمات هاستینگ خود را از بین بهترین سرویس دهنده های اروپا ارائه می نماید. در باره ثبت پهنه های جهانی com و net و ... نیز دارکوب دامنه ها را آشکارا در Onlinenic و یا Opensrs ثبت می نماید. در مورد پهنه های کشوری ایران نیز پهنه ها یکراست در Nic و به نام خریداری ثبت می گردد.

بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
یکی سایر از خدمات دارکوب که در کناره سئو و بهینه سازی تارنما انجام می گردد تبلیغات و بازاریابی اینترنتی برای کمپانی ها می باشد. روش های مختلفی برای بازاریابی در محیط اینترنت وجود دارد که یگانه از آنها سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد که مهمترین و مقرون به صرفه ترین روش بازاریابی اینترنتی می باشد. کمپانی ها می توانند در محیط اینترنت در ساحل به کارگیری برتری های سئو و بهینه سازی تارنما از سایر طریق های تبلیغات اینترنتی همانند تبلیغات کلیکی همانند گوگل ادوردز Google Adwords، بازاریابی از راه شبکه های اجتماعی، سپریدن تبلیغات در سایت های پربازدید، پربازده و مرتبط، بازاریابی محتوای و در ضمن ارسال ایمیل های تبلیغاتی بهره ببرند. دارکوب در کنار خدمات اصلی خویش این گونه خدمات نیز به مشتریان عزیز خویش عرضه می نماید.
دارکوب در کنار سایر خدمات خویش اقدام به طراحی سایت های اعلان و خرید و فروش اینترنتی نموده است که کاربران می توانند با عضویت در این سایت ها کالا و خدمات خود را به دیگر کاربران عرضه نمایند. این سایت نظیر تارنما حصار و شیپور به کاربران امکان ثبت اعلان را می دهد. وانگهی در ساحل قابلیت ثبت آگهی سیستم پرداخت آنلاین در کنار ثبت اعلان در سایت تعبیه گردیده است تا کاربران بتوانند هزینه کالا و خدمات خویش را به چهره آنلاین پرداخت نمایند.
بازاریابی اینترنتی با توجه به مختصر خرج و پر بازده بودن آن می تواند نقش بسیار موثری در گسترش و رونق اقتصادی شرکت ها داشته باشد. بهترین طریق بازاریابی اینترنتی سئو و بهینه سازی تارنما می باشد که با توجه به کم خرج بودن آن می تواند کارایی بسیاری در رشد اقتصادی کمپانی ها داشته باشد. همچنین در سایت رایگان بفروش دارکوب امکانات فروشگاهی مانند سایت دیجی کالا در نظر گرفته شده است لغایت این مجموعه بتواند کالاهای با کیفیت را با ارزان ترین قیمت شدنی به فروش رساند. برای اطلاعات بیشتر می توانید وب سایت رایگان بفروشید طراحی شده توسط دارکوب را رسیدگی فرمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()