طراحی سایت ، پورتال و خدمات سئو
ورود به دنیای اینترنت و بازرگانی الکترونیک
طراحی اختصاصی با واپسین تکنولوژی‌های روز دنیا


طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکت ، موسسات و ارگان ها

طراحی اختصاصی و مبتنی بر نیازهای شرکت‌ها و مؤسسات، اعم از دولتی و خصوصی در کمترین سررسید با حمایت حرفه‌ای با اتکا به CMS حرفه‌ای و کاملا بومی حائز گواهینامه و تأییدیه های امنیتی
طراحی سایت B2B
طراحی سایت B2B
سیستم مدیریت بازرگانی بین شرکتی

ارایه زیرساخت نیرومند با امکانات بی اندازه و مترقی برای برپایی یک B2B اعم از برپایی یک دفتر کار برای شناسایی شرکت، ارائه محصولات و زیرساختی مطمئن و سریع برای فروش، استعلام قیمت.
طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی
فروش راحت اینترنتی محصولات

راه حلی راحت، تند و مبتنی بر سئو برای برپایی و تاسیس فروشگاه اینترنتی با امکانات گسترده در بستری امن برای شناسایی محصولات، افزایش فروش و تثبیت موقعیت تجاری شرکت و فروشگاه خود، در پهنه وب و کسب و کارهای اینترنتی.
طراحی سایت خبری
طراحی سایت خبری
بستری نیرومند بر پایه نرم اسباب خبرگزاری

راه اندازی سایت های خبری و خبرگزاری با امکانات پیشرفته و ارائه دهنده‌ی تمامی روال ها و نیازهای خبرنگاران برای درج و ارائه‌ی سریع اخبار و حضور مؤثر در نتایج گوگل با تکیه بر استانداردهای روز سئو.
طراحی سایت بر اساس پنل مدیریتی مانا
طراحی وب - 2
با توجه به رشد روز افزون کاربردهای اینترنت، یگانه از اولین و مهمترین اقدامات هر سازمان و شرکتی، برخورداری از یک تارنما (پورتال) مناسب برای معرفی خویش در عرصه‌ی وب، می‌باشد.
در دنیای معاصر هنگامی که یک برند، نشانه یا حتی یک اسم به گوش شما می‌رسد، یکی از راه های پیش روی شما، برای کسب اطلاعات بیشتر، جستجو در گوگل است. طراحی تارنما جذاب، تند و کارآمد می تواند این فرصت زرین را به کسب و کار شما بدهد تا این مخاطبین خفته را جذب کرده و محصولات و خدمات خویش با کمترین هزینه ارائه نمایید.
هر چه بازدید و موعد حضور کاربران در تارنما یا پورتال شما بیشتر شود، اعتبار سازمان، فروشگاه و مجموعه‌ی شما بیشتر خواهد شد و نشانه دهنده ی اعتماد کاربران به برند شما می باشد.
طراحی سایت و طراحی پورتال بر اساس نرم افزار مانا خدمتی است که تقریبا به دو دهه در کمپانی رادکام جریان دارد و عامل اصلی شکل‌دهنده‌ی شرکت رادکام می باشد.
راهکار ارائه شده توسط شرکت رادکام برای طراحی و مدیریت وب سایت، پورتال آگاهی رسانی، فروشگاه ها، پنل مدیریتی مانا می‌باشد. مانا یک پنل مدیریتی صددرصد بومی می‌باشد که از صفر لغایت صد آن توسط گروه نرم افزاری با پیشینه و کارآزموده، در کمپانی رادکام طراحی و فرآوری شده است.

شرکت رادکام به طور اختصاصی نرم انگیزه ها و Framework مخصوص به خود را دارا می باشد که حاصل سالها تجربه می باشد. این نرم انگیزه ها با داشتن نمونه کارهای موفق در وب سایت ها و پورتال های مهم دولتی، و پشت راز قراردادن یا آزمایش های امنیتی فراوان و دشوار گیرانه، توجه کارشناسان را به خویش جلب کرده است.

طراحی وب - 1
پنل مدیریتی مانا این امکان را به شما می دهد که در محیطی کاملا چیره دست و منطبق بر استانداردهای روز دنیا وب سایت یا پورتال خویش را مدیریت کرده و اطلاعات آن را بروز نمایید. اگر محصولی برای فروش دارید، با داشتن کمترین ادب فنی، می‌توانید آن را به بهترین نحو در پنل مدیریتی درج کرده و از راه تارنما یا پورتال خود، به مشتریان عرضه کنید.
وجود ماژول های متنوع و گسترده، در نرم انگیزه ها مانا، بیشتر نیازهای شما از یک تارنما و پورتال را برطرف می‌کند و با پروا به طراحی و تولید کامل این پنل مدیریتی در شرکت رادکام، امکان هرگونه شخصی سازی، توسعه و اضافه کردن خاصیت جدید به مانا، به راحتی در دسترس خواهد بود.
وجود تیم زیاد نیرومند تحقیق و توسعه در شرکت رادکام، با سابقه‌ای به اندازه‌ی عمر شرکت، مایه شده است لغایت هرگونه توسعه در نرم‌افزار و زیرساخت مانا، در دسترس باشد. با پروا به این پتانسیل بالا و سابقه زیاد زیاد در گسترش نرم افزار، امکان نوشتن هر نوع ماژول اختصاصی برای مشتریان هستی خواهد داشت.

تعدد مشتریان شرکت، مایه می شود تا گسترش نرم انگیزه ها به صورت یومیه (بدون هیچ مبالغه‌ای) اتمام گیرد و هر روز شاهد افزوده شدن ویژگی ها جدید و کارآمد به نرم اسباب باشیم و مشتریانی که از پشتیبانی کمپانی سهم می برند، با گرفتن نسخه‌ی جدید نرم افزار مانا، از کل ی امکانات جدید نرم انگیزه ها بهره‌مند شود.


طراحی وب - 3
طراحی سایت و طراحی پورتال با متدولوژی های روز اتمام می شود و امکان شخصی سازی در بیشتر گویه ها وجود دارد. استفاده از جلوه های بصری زیبا و انیمیشن ها در کنار رعایت استاندارد ها، تجربه ی نکوداشتن از طراحی سایت برای مشتریان رادکام فراهم خواهد آورد.
به کارگیری واپسین فنآوری‏ ها در مقوله UI/UX، طراحی رسپانسیو، اجرای تم های از قبل طراحی شده، اجرای تم اختصاصی تجربه ی منحصر به فردی از تارنما یا پورتال برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.
اگر محصولات یا خدماتی برای ارائه دارید راحت ترین و تند ترین راه برای معرفی آن به مشتریان بالقوه‌ی خود، طراحی و راه اندازی یک وب سایت یا پورتال است. با بکارگیری راهکارهای ارائه شده بدست رادکام و به کارگیری تجربه ی موجود در مقوله ی سئو و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو، یک قدم جلوتر از دیگر رقبای خود هستید. رتبه بالاتر در گوگل، به معنای کلیک اغلب صفحات تارنما می باشد و به تبع آن مشتریان اغلب و صدالبته فروش بیشتر.

تمامی زیرساخت ها و افزار لازم برای درج اطلاعات صحیح (برای هر نوع محتوای ارائه شده در تارنما و پورتال) موردنیاز گوگل فراهم شده است و از راه پنل مدیریتی مانا، تمامی اطلاعات مدنظر سئو و موتور جستجو، قابل ویرایش و در دسترس شما خواهد بود.
تحلیل داده ها، گزینش کلیدواژه ها، گزارش نرخ بازدید از سایت، تحلیل رقبا و ... از جمله خدماتی است که در قالب سئو و بهینه سازی برای موتور جستجو به مشتریان ارائه می گردد.

یکی از عوامل موفقیت یک نرم انگیزه ها و رضایت مشتریان آن، پشتیبانی مداوم و به موقع آن می باشد. پشتیبانی مانا در رادکام توسط کارآزمودگان باتجربه و پرکار در پهنه فنآوری اطلاعات انجام می گیرد.
طراحی وب - 1
کارشناسان شرکت رادکام همواره برای راهنمایی و مدیریت تارنما و پورتال در ساحل شما هستند. پنل های ارتباط با مشتری، امکان پیوستگی تلفنی و آموزش حضوری از مهمترین راهکارهای بستگی مستمر با مشتریان و ارائه خدمات کارشناسی در جهت بهبود عملکرد و رفع دشواری ها احتمالی می باشد.
سیستم حمایت رادکام به مشتریان کمک می کند الی بتوانند وابستگی مستمر و مؤثری با شرکت استوار نموده و به راحتی مسایل خویش را مطرح کنند و از تجربیات، مشاوره و راهکارهای کارشناسان طراحی سایت و پورتال و خدمات سئو، بهره مند شوند.
استانداردهای کیفی در مقوله طراحی سایت و پورتال، امنیت، سرویس های زیرساختی در اثناء تحویل تارنما و پورتال به مشتریان مهار می‌گردند. بعد از تحویل تارنما و پورتال نیز خدمات گارانتی بدست یکتا سئو و پشتیبانی مانا در کمپانی رادکام به مشتری عرضه می‌گردد.

در صورتی که از سایر زیرساخت ها و فریم ورک های موجود در وب استفاده می نمایید، شرکت رادکام قادر است الی عملیات انتقال اطلاعات وب سایت و داده‌ های شما را به زیرساخت مانا اتمام دهد و شما می توانید به راحتی از هر یک از زیرساخت های موجود به مانا کوچ نمایید.
رعایت استانداردها و قراردادن دیتای درست در تارنما و پورتال، می تواند شما را به گرد از 10 لینک نخست نتایج جستجو با کلیدواژه های مرتبط، تبدیل کند. بهینه بودن تارنما طراحی شده توسط رادکام برای موتور جستجو علی الخصوص گوگل، گرد از نقاط قوت پنل مدیریتی مانا می باشد.


شرکت رادکام مورد اعتماد برترین های کشور...
افتخار مشارکت با بیش از هزار شخص، شرکت خصوصی و نهاد دولتی در حوزه طراحی سایت و پورتال را داریم. در رادکام متخصصین از ابتدای گذرگاه تعریف پروژه شما در ساحل شما هستند.

حوزه فعالیت طراحی سایت رادکام :

طراحی سایت شرکتی و شخصی: مناسب برای شرکت ها
طراحی پورتال سازمانی: پسندیده برای سازمان های دولتی
طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت های B2B: تاسیس سوداگری آنلاین

رادکام مشاور و همراه بیش از 1000 کمپانی و ارگان و برند در کشور


استفاده از کدها و الگوریتم های بهینه در کناره طراحی درست و استاندارد پایگاه داده، سبب شده است تا پنل مدیریتی مانا از دیگر رقبا جدا شود.

کارایی بالا، سرعت بالا
زیر ساخت Backend مانا بر اساس زبان #C و تکنولوژی Asp.NET گسترش دیتا شده است و پایگاه داده های آن نیز SQL Server می‌باشد.
همچنین در Front-End از فریم ورک های Angular و Bootstrap استفاده می‌شود.

دارای API برای سرویس ها
امکان توسعه و شخصی سازی در پوسته و زیرساخت های نرم افزار، از مهمترین قابلیت های مانا می باشد.

زیر ساخت قدرتمند
در صورتی که منظور راه اندازی Application موبایل در کنار سایت خویش دارید یا می‌خواهید از اطلاعات سایت خود در سرویس هایی که توسط خودتان برنامه نویسی میشود کاربرد کنید، میتوانید از RESTful API مانا استفاده کنید که برای هر ماژول به جداسازی API نیز هستی دارد.

ظاهر و قالب اختصاصی
طراحی سایت و طراحی پورتال شما با سلیقه شما و متناسب با گونه فعالیت سوداگری شما، توسط تیم گرافیک وب رادکام طراحی شده و پس از انجام مراحل کد نویسی و پیاده سازی نصب و راه اندازی می‌شود.
مانا، امکان به‌روز رسانی و تغییر چیدمان صفحات تارنما و پورتال را هر زمان که بخواهید فراهم می‌کند.


پورتال مشتریان رادکام
راهنمای رادکام
طراحی سایت
طراحی سایت شرکتی
طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت B2B
طراحی سایت خبری
ثبت دامنه
خرید دامنه
قیمت ثبت دامنه
سفارش انتقال دامنه دسته ای
ثبت پهنه پریمیوم
ثبت حوزه فارسی
ثبت گستره ir
هاست
هاست ویندوز
هاست لینوکس
هاست پریمیوم
سرور اختصاصی
سرور مجازی
گواهی SSL
کنترل پنل پلسک Plesk
اسمارترمیل (SmarterMail)
هاست وردپرس
درباره رادکام
وب سایت های رادکام
استخدام در رادکام
مشتریان رادکام
اطلاعات تماس
انتقاد و پیشنهاد
بلاگ

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()