چرا طراحی سایت آوینا پرداز ؟
شرکت آوینا پرداز در برگیرنده تیم های جوان و خلاق طراحی در ساحل واحد پژوهش و توسعه ، همگام با آخرین دانش روز دنیا، تمام نیروی خود را در جهت طراحی وب سایت های چیره دست و متمایز، جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان به عنوان شرکای تجاری خویش بکار گرفته است. شرکت آوینا پرداز برپا بر اصول مشتری مداری ، پشتیبانی گسترده و انطباق با دانش روز جهان توانسته سهم مهمی در بازار IT مملکت توسط آورد. طراحی سایت های پیچیده فروشگاهی ، طراحی سایت های حرفه ای و طرح های خلاقانه و هم چنین بهینه سازی و سئو سایت به چهره تخصصی از افتخارات این شرکت می باشد.

بهینه سازی سایت
تدوین و اجرای استانداردهای لازم در جهت بهبود عملکرد و جایگاه وبسایت در موتورهای جستجو

آنلاین مارکتینک
کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق رسانه و آلت آنلاین

باشگاه مشتریان
فراهم نمودن مقوله تجربه‌ای عالی و متمایز در محیط وب برای مشتریان

طراحی سایت آوینا پرداز
طراحی سایت اختصاصی
طراحی سایت اختصاصی بر اساس دربایستن مشتریان با بروزترین متد روز دنیا

طراحی سایت فروشگاهی
مجموعه ی متنوعی از ابزارها و امکانات یکپارچه برای برپایی فروشگاه اینترنتی

نمونه کارهای طراحی سایت
برخی از نمونه پروژه های طراحی سایت توسط تیم آوینا پرداز را در این صفحه تماشا کنید

طراحی سایت آوینا پرداز
ویژگی طراحی تارنما و سئو کمپانی آوینا پرداز
جدیترین تکنولوژی های روز دنیا
تیم تحقیق و توسعه (R & D) شرکت آوینا پرداز همواره به تعقیب جدیدترین و پسینیان طریق های گیتی برای طراحی سایت و نرم افزار می باشد لغایت بدین وسیله سرعت و کیفیت سایتها و نرم افزارهای فرآوری شده دائم در سطح استاندارد های روز دانشمند پیمان گیرد. تیم بهینه سازی و سئو کمپانی آوینا پرداز نیز با در اختیار داشتن واپسین آگاهی ها و اطلاعات از موتورهای جستجوی کبیر جهان نظیر گوگل (Google) ، بینگ (Bing) و ... بهترین راهکارها را در جهت افزایش رتبه و شفا جایگاه تارنما های مشتریان کاربرد می نمایند.
امنیت بالای وب سایت
خلاقیت
درباره ما
طراحی سایت آوینا پرداز
تخصص ما، آفرینش آنچه در اندیشه شماست !
شرکت آوینا پرداز مفتخر است با استفاده از شیوه های نوین درطراحی و برنامه نویسی تمام انتظارات مشتریان خود را از یک تارنما ایده آل مرتفع سازد و همچنین با به کارگیری نزاکت روز و تجربه، بهترین شرایط را برای بهینه سازی و درمان رتبه تارنما فراهم آورد.

نمونه پروژه های طراحی سایت
آخرین مقالات آوینا

سوالات متداول در مورد سیستم باشگاه مشتریان و وفاداری مشتری
21
MAR
2017
سوالات متداول در مورد سیستم باشگاه مشتریان و وفاداری مشتری
1- من دائم می توانم مشتری جدید پیدا کنم ، پس چرا باید برای طراحی یک باشگاه مشتریان سرمایه گذاری کنم؟ فروش بیشتر به مشتریان موجود زیاد کم خرج تر و کم دردسرتر از فروش فرآورده یا خدمات به مشتریان جدید است.طی تحقیقات گوناگون نشان داده شده پیدا کردن مشتری جدید نزدیک 8 برابر بیش از حفظ مشتری قدیمی برای کمپانی ها خرج دارد(برای برخی صنایع این عدد بیشتر است).مشتری وفادار رغبت دارد به طور مرتب و منظم خرید کند و همچنین علت بالاتری برای خرید بیشتر دارد.همچین مشتریان وفادار همواره در حال شناسایی شما به نزدیکان خود هستند.همانظور که می دانید کارایی پیشنهاد یک فرآورده از طرف یک همنشین و شخصی که به آن اطمینان دارید زیاد اغلب از هر گونه تبلیغ دیگری است.

HTML چیست؟
21
NOV
2017
HTML چیست؟
HTML نوعی زبان اسکریپت نویسی تحت وب (Markup Language) است که مخفف کلمات Hypertext Markup Language است. به کارگیری این زبان به به اتفاق استاندارد CSS و زبان برنامه نویسی Javascript موجب می شوند که بتوانیم

بوت استرپ (Bootstrap) در طراحی سایت چیست ؟
8
AUG
2017
بوت استرپ (Bootstrap) در طراحی سایت چیست ؟
بوت استرپ یگانه از سری ابزارهای مجانی برای طراحی است که توسط برنامه نویسان و طراحان سایت مورد بهره‌گیری پیمان می گیرد.بوت استرپ دربرگیرنده HTML ، CSS ، JavaScrtips و سایر زبان ها و قالب های برنامه نویسی تحت وب میشود که برای سریع تر و راحت تر کردن پروسه طراحی سایت استفاده می گردد. امروزه با افزایش روز افزون استفاده از اینترنت،دستگاه های مختلفی برای اتصال و به کارگیری دنیای اینترنت طراحی شده است.در حال حاضر ما از افزار مختلفی مثل کامپیوتر،لپتاپ،موبایل،تبلت،تلوزیون و حتی ساعت های هوشمند برای ورود به شبکه اینترنت بهره‌گیری می نماییم.

مراحل طراحی سایت در کمپانی آوینا پرداز
مراحل طراحی سایت در شرکت آوینا پرداز
شرکت آوینا پرداز با تکیه بر تجربه و دانش بالای اعضای یکتا طراحی و برنامه نویسی خود توانا به انجام مشکلترین و پیچیده ترین پروژه های طراحی سایت با استفاده از فناوری های روز جهان است که کیفیت ، سرعت و امنیت وب سایت های طراحی شده را تضمین می نماید.با استفاده از پسینیان تکنولوژی ها مفتوح شدن و بازبینی سایت ها زیاد سریعتر و روان تر شده و در کنار آن درصورت دربایستن به برپایی دگرگونی ها جزئی یا کلی در آینده ، این فرمایش زیاد آسان تر و با صرف وقت و هزینه اقلیت اتمام خواهد شد.

بطور کلی مراحل سپریدن پروژه های طراحی سایت در کمپانی آوینا پرداز به شرح ذیل است:

انجام مشاوره و رسیدگی انتظارات مشتری از وب سایت25%
شروع برنامه نویسی و انجام طراحی های اولیه وب سایت50%
تایید پایانی ، کنترل کیفیت و برطرف سازی مشکلات75%
تحویل پروژه و آموزش پیشه با پنل مدیریتی وب سایت به مشتری100%
طراحی سایت آوینا پرداز
آخرین پروژه های آوینا
تیم طراحی کمپانی آوینا پرداز به این ایمان دارد که "هیچ چیز غیر شدنی نیست" و در عمل نیز بارها این باورداشت خویش را به اثبات رسانده است.یکی رسالت های ما همفکری و راهبری و سرانجام ساخت وب سایتی است که شما در فکر خویش طراحی کرده اید.

وبسایت شرکت نگاه نیمه جهان
وبسایت شرکت نگاه نیم جهان
شرکت نگاه نیم عالم ( کلینیک نگاه) با نگریستن مثال پروژه های پیشین ، وانگهی رسیدگی رزومه های سئو ، به تیم ما اعتماد کرده و طراحی سایت خود را به شرکت آوینا پرداز واگذار نمود. پروژه طراحی تارنما کلینیک نگاه از جمله مثال کارهای کاملا اختصاصی و در راستای شعار تیم طراحی آوینا پرداز محسوب می شود : " تخصص ما آفرینش آنچه در اندیشه شماست " . مشارکت تیم سئو و طراحی سایت باعث شده تا این وب سایت در واژه ها کلیدی مرتبط با پروتزهای چشمی در مدت کوتاه به جایگاه مناسبی در جستجوی گوگل دست یابد که این روند رشد همچنان پیوسته دارد.

وبسایت گروه صنعتی فن ایران
وبسایت گروه صنعتی فن ایران
شرکت فن ایران با قبل از 40 سنه فعالیت، یک کمپانی با سابقه در گستره صنعتی ایران محسوب میشود.طراحی سایت برای کمپانی های صنعتی همواره یک بحران محسوب می شود چراکه لازم است بتوان صنعت و ظرافت ، پویایی و تجربه را در ساحل یکدیگر به بیننده نمایش داد. در طراحی سایت کمپانی فن ایران از اِلِمان های بنیادین و علمی زیادی برای خلق یک تارنما صنعتیِ با سابقه، استفاده شده است که مایه شده نتیجه پایانی هم از سوی مدیران شرکت فن ایران و هم از جانب کاربران اینترنت کاملا رضایت بخش ارزیابی شود

وبسایت کلینیک ایرانا
وبسایت کلینیک ایرانا
طراحی سایت کلینیک ایرانا ، مرکز تخصصی اسکالپ با توجه به نیازهای مشتری و وانگهی انتظارات بازدیدکنندگان به شکل کاملا اختصاصی بدست تیم طراحی تارنما آوینا پرداز سپریدن گردید. با پروا به حساسیت های مربوط به جایگاه وب سایت در گوگل در واژه "اسکالپ" تمام نا تیم سئو و طراحی بکار گرفته شد لغایت رتبه وب سایت بعد از طراحی دوباره مبتلا افت نشود که پس گذشت یک ماه تماشا شد که نه فقط جایگاه تارنما کاهش نیافته بلکه به انگیزه بهینه شدن Source و افزایش سرعت و کابرپسند بودن وب سایت، جایگاه آن چند رتبه نیز درمان یافته است.

وبسایت آموزش مجازی A2Z
وبسایت آموزش مجازی A2Z
طراحی وب سایت تعلیم مجازی A.2.Z گرد پروژه های پیچیده در پهنه طراحی نرم افزارهای تحت وب محسوب می شود که پس از رفع مشکلات و Debug نهایی عملکرد بی اندازه ای از خویش پرتو دیتا است. در این وب سایت عملیات پیچیده ای سپریدن می شود از دسته خرید امتحان های مختلف بدست کاربران به چهره آنلاین و از راه درگاه بانکی ، گرفتن فایلهای PDF ، مشاهده تعلیم های ویدویی اختصاصی در تارنما ، سپریدن امتحان و پاسخ به سوالات در موعد مشخص ، صدور مدرک در چهره قبولی در امتحان و بسیاری امکانات دیگر در گویه آموزش های آنلاین و ارائه مدارک بین المللی که این طراحی این تارنما به پروژه ای متفاوت از نظر سطح امکانات و پیچیدگی های تحلیل و برنامه نویسی تبدیل نموده است. ضمنا پنل کاربری زیاد ساده این امکان را به ادمین های تارنما می دهد که با پروا به سطح کاربری خویش تمامی تقسیم های وب سایت را به راحتی مدیریت کرده و به راحتی در جریان تمام نقل و انتقالات و امتحان ها و مدارک ثبت شده پیمان گیرند.

وبسایت سالن سپیده VIP
وبسایت سالن سپیده VIP
وب سایت سالن سپیده VIP از دسته تارنما های طراحی شده بر اساس دیزاین ، رنگ و خلاقیت محسوب می شود که با پروا به گونه کاربری وب سایت در جذب مخاطبان خویش بسیار عالی عمل کرده است.تیم طراحی سایت آوینا پرداز با استفاده از افکت های جذاب ، طرح های دایره ای ، فونت های خاص و روانشناسی رنگ ، توانسته اند حرفه ای و لوکس بودن گردآور سالن سپیده را بخوبی به کاربران منتقل نمایند.

وبسایت کمپانی آرسس گرجستان
وبسایت شرکت آرسس گرجستان
وب سایت گروه آرسس (Arses) یک تارنما 4 زبانه (فارسی – انگلیسی – عربی – گرجی) است که با استفاده آخرین تکنولوژی های موجود توسط تیم طراحی وب سایت آوینا پرداز اجرا گردید. دسترسی سریع کاربران به خدمات مورد دربایستن ، جستجوی مترقی در املاک و وانگهی جابجایی زیاد روان بین زبان های مختلف از دسته اهداف اصلی در نظر گرفته شده هنگام طراحی این سایت بوده که در کناره طراحی زیبا، بر تاثیر و میزان کاربرپسند بودن آن افزوده است.

بهینه سازی سایت
بهینه سازی سایت
سئو (Search Engine Optimization) یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، روشی است که با اعمال یک دودمان از اصول و بکارگیری فناوری بهینه سازی وب سایت، رتبۀ یک سایت در رتبه بندی موتورهای جستجو را می طاقت بالا برد که بوسیله آن می توان شمار بازدید بیشتری از جانب کاربران اینترنتی گرفتن و در نتیجه جذب بیشتر مخاطب کرد.

بهینه سازی سایت از دو تقسیم اصلی برپایی می شود. دسته اول ، بهینه سازیOn Page است که آن را طراح سایت بر اساس اصول بهینه سازی سپریدن می دهد. تقسیم دوم جمع آوری لینک از سایت‌های مرتبط یا اصطلاحاً لینک بیلدینگ بوده که با استفاده از سوشیال مدیا، سایت‌های ویدیویی و سایت‌های مرتبط انجام می پذیرد. استفاده از اصول سئو از حساسیت خاصی برخوردار است؛ به طوری که اگر در اتمام این موارد خطایی صورت گیرد ، نه فقط بالارفتن رتبۀ سایت را گواه نخواهیم بود ، بلکه ممکن است باعث اسیب های دیگری نیز گردد .

طراحی سایت
1944
درخواست ها
67
پروژه های بهینه سازی
17
سایت های در دست طراحی
357
مشتریان آوینا
نام کامل
پست الکترونیک

پیام شما
شركت نرم افزاری آوینا پرداز با به كارگیری استانداردهای جهانی و استفاده از نیروهای کارآزموده متعهد و خلاق تلاش دارد كسب و كار مشتریانش را با ارائه محصولات كیفی و حمایت مفصل به عنوان شركای بازرگانی خود ، توسعه دهد.

آدرس: طهران - بلوار مرزداران - خیابان سرسبز شمالی - پلاک 2

تلفن: 26766994(21)98+

پست الکترونیک: info[at]avinapardaz.com


نماد اعتماد الکترونیک
logo-samandehi
دسترسی سریع
طراحی سایت
طراحی سایت اختصاصی بر پایه احتیاج مشتریان با بروزترین متد روز جهان ... ادامه

سئو سایت
تدوین و اجرای استانداردهای لازم در بهبود عملکرد وضعیت جایگاه در موتورهای جستجو ... ادامه

دسترسی سریع
باشگاه مشتریان
فراهم نمودن گویه تجربه‌ای عالی و متمایز در محیط وب برای مشتریان ... ادامه

وبسایت فروشگاهی
مجموعه ی متنوعی از ادوات و امکانات یکپارچه برای ایجاد فروشگاه اینترنتی شما ... ادامه

ارتباط با ما
ارتباط با آوینا info[at]avinapardaz.com

آدرس :
تهران - بلوار مرزداران - خیابان سرسبز شمالی - پلاک 2

تلفن
26766994(21)98+
تمامی حقوق این وبسایت از آن کمپانی آوینا پرداز آریا می باشد .

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()