سئو و بهینه سازی سایت
خدمات سئو بدست وب 24 مطابق با استانداردهای گوگل و بر اساس طریق های سئو کلاه سفید
خدمات طراحی سایت
خدمات طراحی سایت
طراحی سایت حرفه ای با در عقیده دریافت استانداردهای روز متناسب با نیازهای مشتری
خدمات رپورتاژ آگهی
خدمات رپورتاژ آگهی
ارائه خدمات رپورتاژ آگهی به چهره کاملا حرفه ای و هدفمند به کسب و کار‌ها بدست وب24
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان
با عضویت در باشگاه مشتریان به راحتی سفارشات خود را ثبت کنید و با کارشناسان مجرب وب24 از کم و بیش در وابستگی باشید.
طراحی سایت
چرا هر کسب‌وکاری به طراحی وب سایت بیچارگی دارد؟
اگر دانشمند واقعی، سیاره A باشد، جهان مجازی قطعا جای دیگری به نام سیاره B است که با جاذبه‌های شگفت و غریبش افراد را به سمت خودش جذب می‌کند. اکنون هرکدام از ما به سیاره B، یعنی دنیای آنلاین مهاجرت کرده‌ایم. در چنین شرایطی اگر کسب‌وکارها بخواهند هم‌چنان تنها در سیاره A باقی بمانند، برای دائم مخاطب‌هایشان را از دست می‌دهند. بعد شاید بهترین مسیر این است که با نخستین سفینه (سایت) خودشان را به آدم‌های سیاره B برسانند! آدم‌هایی که حال که خیلی کم به دانشمند واقعی راز می‌زنند. آن‌ها ترجیح می‌دهند در دنیای مجازی حیات کنند، در دنیای مجازی خوراک سفارش بدهند، خرید کنند، فیلم ببینند، کتاب بخوانند و در دنیای مجازی، خدماتی را که می‌خواهند گرفتن کنند. عالم این روزها، یک حیات کاملا مجازی است که در سیاره‌ای سایر جریان دارد!
شما به عنوان صاحبان کسب‌وکار باید بدانید سایت فقط سفینه‌ای است که شما را به دنیای مجازی می‌رساند؛ اما برای این که بتوانید بین آدم‌های سیاره B جایی برای خودتان مفتوح کنید، نیاز به یک سایت حرفه‌ای و بنیادی دارید. سایت شما باید کاملا مطابق با اصول و قوانین دانشمند مجازی طراحی شده باشد الی بتواند مخاطب‌ها و مشتری‌هایی که در دانشمند مجازی حیات می‌کنند، به سمت خودش جذب کند.

چرا باید طراحی سایت خود را به وب 24 بسپاریم؟
ما اعضای تیم وب24 معتقدیم پشت هر سایت کامیاب یک شرکت طراحی سایت و سئو موفق ایستاده است که حواسش به کل چیز هست و می‌داند کدام ویژگی‌ها می‌تواند به بهتر دیده شدن یک سایت در فضای پرهیاهوی آنلاین، کمک کند. بعد بهتر است بپرسیم ویژگی‌های یک سایت حرفه‌ای از نگاه وب24 چیست و یا چرا باید ساخت سایت خودتان را به تیم وب24 بسپارید؟

ویژگی‌های سایت های طراحی شده توسط کمپانی وب24 چیست؟
1- گرافیک جذاب و تجربه کاربری خوب: نخستین نقطه تصادف مخاطب با سایت، نما سایت است. میزان جذابیت گرافیکی، استفاده از لوگو و رنگ سازمانی، خلاقیت و نوآوری، همه و کل در این دسته از سایت دیده می‌شود، فلذا برای برپایی یک تجربه کاربری خوب که هیجان و پرماسیدن مخاطب را درگیر کند بیچارگی به یک طراحی سایت اختصاصی دارید.
وب24 با طراحی وب سایت اختصاصی و استفاده از لوگو و رنگ سازمانی موردنظر شما، برندتان را در ذهن مخاطب ماندگار می‌کند؛ همچنین با به کارگیری منوها و بخش‌بندی‌های درست، بیننده را به سمت هدفش هدایت می‌کند لغایت کاربر پرماسیدن نکند در یک شهر بی‌نام و نشانه و بدون هیچ تابلوی راهنمایی، سرگردان رها شده است.
2- ریسپانسیو (واکنشگرا) بودن سایت: تصور کنید شما در رسانه‌ی غول‌آسای گوگل، یک کانال تلویزیونی دارید که تنها کسان با عینک قرمز می‌توانند برنامه‌تان را مشاهده کنند و اگر مثلا کسی با عینک آبی بخواهد بیننده برنامه شما باشد، چیزی جز برفک نصیبش نمی‌شود. یک سایت غیر ریسپانسیو هم صحیح مثل یک برنامه تلویزیونی است که مخاطب‌هایش به افرادی با عینک قرمز اندک شده است ولی برعکس یک سایت ریسپانسیو، سایتی است که مخاطبان شما را به به کارگیری یک وسیله‌ی خاص محدود نمی‌کند. از آنجا که اکثر جستجوهای اینترنتی بدست موبایل‌ها و تبلت‌ها سپریدن می‌شود، با طراحی سایت واکنشگرا بدست تیم حرفه‌ای وب24 خیالتان راحت است که سایت برای نمایش در هر دستگاهی مناسب است؛ بنابراین شما هیچ مخاطبی را از دست نخواهید داد.
3- سرعت بارگذاری بالا: باید بپذیریم که زمان در دانشمند واقعی با زمان در عالم مجازی متفاوت است. چه بسا بتوان گفت هر یک ثانیه‌ی زمینی، معادل با یک ساعت کامل در دانشمند مجازی است. پس به ازای هر یک ثانیه زمانی که مخاطب را بابت بارگذاری سایت منتظر می‌گذارید، چیزی نزدیک یک ساعت سررسید مجازی را هدر داده‌اید؛ بعد نباید چشمداشت داشته باشید ساکنان دنیای مجازی بیشتر از سه ثانیه برای بارگذاری صفحه شما منتظر بمانند. کارشناسان کارآزموده وب24 با طراحی اختصاصی یک سایت، سرعت بارگذاری را افزایش می‌دهند.
4- پنل کاربری ساده و آسان: یکتا سایر از ویژگی‌های یک سایت خوب، داشتن پنل کاربری ساده و آسان است. تیم طراحی ما معتقد است اگر کسی می‌تواند کلیک کند، بعد قطعا می‌تواند به سادگی کلیک کردن، از پنل کاربری‌ سایت‌های طراحی شده بدست وب24 کاربرد کند.
5- طراحی سایت سئو شده مطابق با الگوریتم‌های گوگل: همان‌طور که رشد روحی و جسمی یک انسان پیش از تولد و به دنیا آمدن شروع می‌شود، سئو سایت هم پیش از زایش یعنی درست از سررسید برنامه‌نویسی‌ها و کدنویسی‌ها ابتدا می‌شود. بهره‌گیری صحیح و به جا از تگ‌ها، حجم قالب، سرعت لود قالب، رعایت استانداردهای کدنویسی و ... همه و همه در سئوی سایت موثرند؛ تیم طراحی وب 24 معتقد است یک سایت سئو بیس می‌تواند در آینده هزینه سئو و بهینه سازی سایت را تا حتماً زیادی تفریق بدهد.
در واقع مخاطبان سایت مثل کسانی هستند که پای تلویزیون غول‌آسای گوگل نشسته‌اند، جالب است بدانید 90 درصد این مخاطبان، فقط کانال‌های 1 لغایت 10 را رصد می‌کنند و اصلا برایشان مهم نیست که برنامه شما دارد از یک شبکه سایر پخش می‌شود! در واقعیت برای این‌که دیده شوید باید بتوانید خودتان را به صفحه نخست گوگل برسانید. یک طراحی سایت سئو شده تا حد زیادی می‌تواند در این گذرگاه به شما کمک کند!

6- طراحی سایت به علاوه‌ یک تیم حمایت قوی: همان‌طور که گفتیم پشت هر سایت موفق یک کمپانی سئو و طراحی سایت موفق، تمام قد ایستاده است که می‌تواند حمایت سایتتان را تمام و کمال انجام بدهد. اگر سایت شما بازدیدکننده‌های زیادی داشته باشد و یا اگر یک سایت فروشگاهی داشته باشید، اهمیت پشتیبانی و حل دشواری ها در کوتاه‌ترین زمان شدنی را متوجه می‌شوید. تیم حمایت وب24 از نخست تا انتهای این گذرگاه به اتفاق شماست! کارشناسان ما علاوه بر اینکه کلیه اصول پیوسته با طراحی وب سایت مشابه سرعت، سئو، امنیت، کاربردپذیری، سادگی، مقایس پذیری و... را رعایت می‌کنند؛ در زمینه تولید محتوای مناسب و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ نیز به شما مشاوره خواهند عدل که مایه درمان شدامد سایت، استراتژی جذب مشتری، بهینه سازی نرخ تبدیل و شفا تجربه کاربری خواهد شد.
تیم پشتیبانی ما علاوه بر آموزش اولیه در ابتدای راه، در پیوستگی برای هر مشکل یک راه‌حل مطمئن و فوری ارائه می‌دهند و هرگز پروانه نمی‌دهند سایت شما حتی برای مدت زمانی کوتاه، مبتلا وقفه شود.

4 مرحله پیش از سفارش طراحی سایت
شیوه سفارش طراحی سایت برای افرادی که می‌خواهند کسب و کاری را در فضای وب ابتدا کنند یک مساله حیاتی و تعیین کننده است. قبل از طراحی سایت لازم است اطلاعات نکویی در مورد ماژول‌ها و امکانات باره نیازتان به‌دست بیاورید. بهتر است پیش از سفارش طراحی سایت این چهار مرحله را رسیدگی کنید:
1- ویژگی‌های یک سایت حرفه‌ای را بشناسید.
2- در ارتباط با سابقه پیشه کمپانی طراحی سایت، به نکویی پژوهش کنید.
3- مثال کارهای قبلی شرکت طراحی سایت موردنظرتان را پیگیری کنید.
4- برای دریافت مشاوره مجانی تماس بگیرید.
بعد از گذراندن این 4 مرحله می‌توانید بهترین شرکت طراحی سایت چیره دست ایران را برگزیدن کنید و با خیال آسان طراحی سایتتان را به کارشناسان متخصص این دامنه بسپارید.
شرکت وب24 از معدود کمپانی ‌های طراحی سایت و سئو است که تمام مراحل طراحی سایت را زیر سایه اصول و قوانین سئو پیش می‌برد و مایه ارتقای رتبه سایت شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل می‌شود.

خدمات طراحی سایت وب 24
تبلیغات در گوگل
سئو و بهینه سازی سایت
طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت گردشگری
طراحی سایت خبری
طراحی وب سایت تبلیغاتی
طراحی سایت شرکتی
ویژگی های وب 24
طراحی سایت اختصاصی بر اساس نیازهای مشتری
بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
امنیت بالای سایت های طراحی شده توسط ما
مشاوره بازاریابی اینترنتی و سئو به مشتریان طراحی سایت
در عقیده اخذ عوامل کارساز در افزایش نرخ تبدیل سایت
قرارگرفتن در نتایج بالای گوگل نسبت به سایت های مشابه (سئو)
رعایت کلیه اصول کاربردپذیری و مشاوره مجانی به مشتریان
پشتیبانی مناسب کلیه پروژه های طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن
سرعت و امنیت مناسب در تمام پروژه های طراحی شده
وجود افراد متخصص و کارآمد در پهنه طراحی سایت، سئو و طراحی اپلیکیشن موبایل
استفاده از فرهنگ و تکنولوژی های روز دنیا در مقوله طراحی سایت، سئو و اپلیکیشن موبایل
مزایای طراحی سایت با وب 24
یکی از مزایای وب 24 طراحی سایت به چهره کاملا اختصاصی و با پروا به نیاز مشتریان است.ابتدا طی مشاوره های تلفنی و حضوری بیچارگی مشتریان دریافت و مطابق با آن راهکاری برای طراحی سایت ارائه می گردد. یکتا سایر از سرویس های مفید وب 24 سرویس تحلیل سایت است، در این سرویس ما تمام دشواری ها سایت شما را آنالیز کرده و به شما راهکاری عملی در زمینه شفا بازدید و فروش سایتتان ارائه خواهیم داد. در واقع در صورتی که شما با وب24 مشارکت کنید علاوه بر داشتن یک سایت حرفه ای که تمام اصول لازم مثل سرعت، مقیاس پذیری، امنیت، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، کاربردپذیری و... در آن رعایت شده است سایر خدمات پیوسته مشابه طراحی اپلیکیشن موبایل، خدمات سئو و بهینه سازی سایت، مشاوره بازاریابی اینترنتی و... را نیز خواهید داشت و از سوی دیگر کارشناسان باتجربه ما همواره در ساحل شما هستند لغایت بتوانند شما را در گویه بازاریابی اینترنتی ارشاد کنند. با خیال آسان می توانید رشد سوداگری خویش در فضای مجازی را به وب24 بسپارید.

راهکارهای وب24 برای گسترش برند شمامشاور رایگان: ۰۲۱۸۶۰۸۶۸۶۴
افزایش بازدید هدفمند۱
تبدیل بازدیدکننده به مشتری۲
ایجاد برند کارآمد و تجاری۳
سیستم بازاریابی اینترنتی وب24 به گونه ای طراحی شده است که مخاطب منظور را به وبسایت و یا اپلیکیشن شما هدایت کند و در نهایت با برنامه ریزی هدفمند منجر به افزایش فروش و اشاعه سوداگری شما می شود.

اولین گام برای برند سازی و توسعه کسب و کار آنلاین هدایت مخاطب هدفمند به وبسایت و اپلیکیشن است. البته که داشتن وبسایت با تجربه کاربری خوب در صدر استراتژی های هر سوداگری موفق است، اما ایجاد شدامد مرتبط و هدفمند برای بالابردن نرخ تبدیل ضروری است.

وب24 به عنوان یک گردآور ای که به کلیه خدمات مربوط به بازاریابی اینترنتی بزرگان-بزرگواران کامل دارد، راهبرد را خلق کرده است که شدامد هدفمند را ایجاد می کند. ما با ادغام مجموعه خدماتی متنوع و در عین حال هماهنگ دربرگیرنده طراحی سایت حرفه ای، سئو، تبلیغات در گوگل، طراحی اپلیکیشن و ارائه مشاوره بازاریابی، کمپین بازاریابی متناسب با زمینه ی کاری شما را طراحی می کنیم. به این ترتیب مشتری بر بنیاد نخستینگی های برند شما پالایه میشود. ما در وب24 برای اینکار پیش از هرچیز روی کسب و کار شما تحقیقات انجام می دهیم و برای شما راه حل ویژه ای داریم.

وب24 در یک نگاه
10+ سنه فعالیت
10+ سال فعالیت

تاریخچه وب24
600+ مشتری
600+ مشتری

نظرات مشتریان

200+ نمونه موفق

نمونه کارهای وب24
برای تغییر حاضر اید؟
همکاری با وب 24 باعث می شود بازدید سایت شما افزایش پیدا کند و افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند با شما تماس بگیرند و برآیند اینکه فروش شما افزایش خواهد یافت. کارشناسان وب 24 به شما کمک خواهند کرد لغایت با به کارگیری تکنیکهای بازاریابی اینترنتی بهترین نتیجه شدنی را از اینترنت کسب کنید. سئو، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل و دیجیتال مارکتینگ تخصص ماست.
اگر برای کامیابی و افزایش فروش خود آماده هستید، همین حالا اقدام کنید:

تماس از طریق تلگرامثبت سفارش
همکاران تجاری
وب24 خدمات شبکه های اجتماعی، تبلیغات دیجیتال مارکتینگ و طراحی اپلیکیشن موبایل را با همکاری آژانس تبلیغاتی کروشه سپریدن می دهد.
کروشه

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()