1. چرا باید وب سایت داشته باشیم؟
2. چگونه میتوانیم بهترین تارنما را برای خود داشته باشیم؟
3. چه عواملی تعیین کننده بها وب سایت میباشد؟
4. چه میزان داشتن یک تارنما میتواند در کسب شغل من تاثیر داشته باشد؟
5. در کمپانی اطلس وب از چه تکنولوژیهایی برای طراحی پروژه ها استفاده میشود؟
6. چه شمار افراد در حال تکاپو در شرکت اطلس وب میباشند؟
7. شمار طراحی پروژه در هر هفته چند عدد میباشد؟
8. آیا چنانچه در حال حاضر تارنما داشته باشم میتوانم در باره تارنما جدیدتر با تکنولوژی بالاتر از متخصصان کمپانی مشاوره بگیرم؟
9. آیا شرکت شما در محدوده طرح شدامد یا محدوده زوج و فرد قرار دارد؟
10. چند گونه تارنما در جهان هستی دارد و وب سایت من میتواند جزء کدام دسته پیمان بگیرد؟
11. آیا گزینش گونه تارنما و برگزیدن بخشهای تارنما و ارسال قبل فاکتور تارنما من به چهره آنلاین در این سایت وجود دارد؟
12. آیا در موعد سفارش آنلاین امکان تماس با مشاوران شرکت وجود دارد؟
13. پس از طراحی وب سایت من توسط کمپانی اطلس وب آیا امکان بهتر شدن رتبه در موتور جستجوی گوگل برای افزایش بازدید کنندگان هستی دارد؟
14. مدت موعد انجام تارنما من چقدر خواهد بود؟
15. آیا زمانی که پروژه من تمام شود در آینده امکان حمایت توسط کمپانی شما وجود خواهد داشت؟
16. طراحی تارنما من بدست کمپانی شما چه مزیتی خواهد داشت؟
17. آیا این امکان وجود دارد که طراح سایتم را از بین طراحان کمپانی خودم گزینش کنم و چگونه میتوانم چنین کاری را اتمام بدهم؟
18. آیا طراحان کمپانی شما از بهترین تکنیکها و روش های طراحی روز دنیا هشدار دارند و چگونه این دانسته ها را کسب مینمایند؟
19. پس از طراحی سایت میتوانم برای کامیاب شدن وب سایتم از مشاوران شرکت شما مستفیض بشوم؟
20. از کجا میتوانم یک وب سایت عالی متناسب با جستار باره علاقه ام داشته باشم؟
01 چرا باید وب سایت داشته باشیم؟
سال های زیادی نیست که جنبه جدیدی از شناسایی کالا و خدمات و سرویس ها و حتی کسان در گیتی به هستی آمده است که نسبت به جنبه سنتی خودش یعنی تلویزیون و روزنامه و مجلات مزیتهای نسبتا زیادی دارد. امروزه حتی افراد میتوانند بدون صرف خرج زیادی مشابه دریافت محلی برای راه اندازی کسب و کار خود یا ..... شروع به معرفی خویش نمایند البته اگر اعتقاد به این شغل داشته باشند یا در اطرافشان دیگران از این فناوری بهره‌گیری نمایند.

بنابراین شروع همه این ها با داشتن یک وب سایت بی اندازه و نه ساده و ابتدایی میتواند پیش درآمد گردد.
شرکت اطلس وب از ابتدای این تصمیم کبیر و قسمت ساز در کنار شما خواهد بود. پس از خواندن این 20 سوال از همین لینک پیشه خویش را پیش درآمد نمایید.

02 چگونه میتوانیم بهترین تارنما را برای خود داشته باشیم؟
ما شما را راهبری و کمک خواهیم نمود. متخصصان ما چندین پکیج طراحی تارنما مطابق با سلیقه و خواسته شما طراحی نموده اند که هم در تارنما موجود هستند و هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضور شما در محل کمپانی با شما در این باره صحبت خواهند نمود.
این مرحله زیاد مهمی میباشد چرا که وجهه رسمی شما و سوداگری شما خواهد بود.
به یاد داشته باشید وب سایت شما بعدها مثال شغل ما خواهد بود بنابراین بیشترین توان خود برای طراحی یک تارنما ایده آل خواهیم گذاشت و تمام این صحبتها از صفحه نمونه کارهای شرکت اطلس وب قابل نگریستن میباشد.

03 چه عواملی تعیین کننده بها وب سایت میباشد؟
این مورد میتواند وابستگی به عوامل زیادی باشد دقیقا مثل اینکه شما قرار است چه غذایی ، در کجا و با چه کیفیتی نوش جان کنید.
در زیر مهمترین موارد را با توجه به پیشینه تکاپو خویش در این زمینه برای شما دسته بندی نمودیم که عبارتند از:

1 – بودجه ای که برای طراحی تارنما در عقیده گرفته اید
2 – گستردگی موضوعی که میخواهید برای آن وب سایت را طراحی نمایید
3 – وضعیت رقبای شما و اتساع تکاپو آنها و اینکه آیا شما میخواهید با آنها وارد چشم وهمچشمی شوید یا خیر
4 – آینده نگری در این زمینه به طوریکه بعدها مجدد کاری چهره نگیرد
5 – تعیین مدت زمان اتمام پروژه بدست خود شما
6 – گونه تارنما تقاضا شده .( برای اطلاعات بیشتر به باره شماره 10 بروید)
7 - .....
04 چه میزان داشتن یک وب سایت میتواند در کسب پیشه من تاثیر داشته باشد؟
امروزه حتما برای خود شما هم پیش آمده است که در یک کارتی که بدست شخصی به شما دیتا میشود یا تبلیغی که در تلویزیون یا روزنامه میشوند به تعقیب آدرس وب سایت میگردید که چنانچه اطلاعات اغلب بخواهید را از آن تارنما دنبال نمایید. در بسیاری از این تبلیغات تنها آدرس وب سایت داده شده است که کل معنای تبلیغ را به بیننده منتقل مینماید.

در نمونه سایر خیلی از فعالیتها امروزه فقط میتواند از طریق وب و به صورت آنلاین سپریدن بپذیرد. شما میتوانید از این به پس به جای اینکه ایمیل کمپانی هایی مثل Yahoo یا Google را به مخاطبان خود بدهید خیلی آسان ایمیل خودتان را داشته باشید لغایت کسان شما وبسایتتان را بهتر بشناسند همانند info@mysite.com

بنابراین تمام دلایلی که در بالا ملاحظه فرمودید میتواند مهمترین انگیزه ها تاثیر یک وب سایت آرمانی برای شما و کسب و کارتان باشد. میتوانید بعد از مطالعه این بیست سوال شانس خود را برای برگزیدن داشتن یک تارنما آزمون نمایید و پیش فاکتور را از ما اخذ نمایید

05 در شرکت اطلس وب از چه تکنولوژیهایی برای طراحی پروژه ها بهره‌گیری میشود؟
سعی نمودیم که از بهترین و بروز ترین تکنولوژیها برای طراحی تارنما شما بهره ببریم. کمپانی طراحی اطلس وب نیروهای متخصص زیادی در گستره کار و جنبش های زیر در برگزیدن دارد که عبارتند از:

1 – به کارگیری زبان HTML5
2 – استفاده از زبان CSS3 و افکتهای زیاد قشنگ و کاربر پسند آن
3 – به کارگیری زبان PHP برای طراحی همگی سایتهای داینامیک
4 – استفاده از دیتابیس MYSQL برای ذخیره سازی و بازیابی تند و گسترده اطلاعات وب سایت شما
5 – به کارگیری نرم افزارهای گرافیکی مانند Photoshop, Illustrator, CorelDraw, Fireworks, InDesign و ... برای طراحی طرح گرافیکی بسیار قشنگ و کارایی گذار
6 – استفاده از زبانهای Javascript و jQuery برای طراحی افکتها و اضافه کردن قابلیتهای تعامل پذیری بیشتر با مشتری و .....
06 چه تعداد کسان در حال کار و جنبش در شرکت اطلس وب میباشد؟
در حال آماده به دلیل تعدد پروژه ها قوای کاری به دو بخش تقسیم میشوند که بخشی از آنها در محل شرکت و بخشی سایر در مکانی دیگر در حال طراحی وب سایتهای مشتریان خوب و وفادار ما هستند.
این ادعا را میتوانید با دید صفحه مشتریان ما و تعدد پروژه ها تماشا بفرمایید. امید این است که شما رو هم در مجموعه کمپانی اطلس وب داشته باشیم. پس از مطالعه این بیست سوال از همین لینک پیش فاکتور خود را اخذ نمایید.

07 شمار طراحی پروژه در هر هفته چند شماره میباشد؟
جواب سوال میتواند متغیر باشد ولی به طور معمول میتوانیم بگوییم 7 لغایت 10 پروژه وارد کمپانی اطلس وب میگردد.
لیست کامل مشتریان ما از این صفحه قابل روییت میباشد.

08 آیا در صورتی که در حال حاضر وب سایت داشته باشم میتوانم در مورد تارنما جدیدتر با فناوری بالاتر از منتخصصان کمپانی مشاوره بگیرم؟
بله 100%. به یاد داشه باشید که تارنما هم مثل خیلی از کارهای سایر ما در حیات باید تجدید گردد و به روز گردد. خیلی از مشتریان جدید ما که شرکت برای آنها هیچ وجه وب سایتی را طراحی ننموده است این تقاضا را دارند که دوست دارند تارنما آنها در موتور جستجوی مخصوصا Google رتبه خیلی نکوداشتن داشته باشد. اما با توضیحات بخردانه مشاوران کمپانی متوجه میشنود که این فرمایش اصلا امکان پذیر نمیباشد چرا که صرفا هدر رفتن خرج آنها خواهد بود. وب در حال پیشرفت میباشد و شما هم برای عقب نماندن از رقبای خویش باید تمام حواستان به وب سایتتان باشد. لذا هم اکنون در صورتی که بیست سوال رو مطالعه فرمودید میتوانید در جهت اخذ مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

09 آیا شرکت شما در محدوده طرح شدامد یا محدوده جفت و فرد قرار دارد؟
حتی در گزینش نمودن محل شرکت حواسمان به شما بوده است. محل کمپانی اطلس وب در غرب طهران بوده و از اتوبانهای حکیم و همت دسترسی احسان دارد و هیچ گونه محدودیت ترافیکی هستی ندارد. آدرس کمپانی در پایین تمامی صفحات هستی دارد. رویت آدرس محل شرکت

10 چند نوع وب سایت در دنیا وجود دارد و تارنما من میتواند جزء کدام تقسیم پیمان بگیرد؟
به صور کلی دو دسته تارنما در دنیا هستی دارد که بر این پایه اند :

1 _ وب سایتهای استاتیک
در این وب سایتها کاربران تنها میتوانند محتویات درون وب سایت را ببینند و به اصطلاح نوع ای دیگر از بروشور ولی ورژن اینترنتی آن میباشد. بسیاری از شرکتها که معمولا محصولاتشان دائما در حال تغییر نمیباشد یا بروز شدن وب سایت چندان برایشان چندان مهم نمیباشد معمولا این گونه از وب سایتها را سفارش میدهند. البته بعضی از قسمتهای تارنما البته با پرداخت هزینه جداگانه و کمک کمپانی قابل بروز رسانی میباشد. چنانچه میخواهید تنها در فضای اینترنت باشید تا مشتریان بهتر شما را بشناسند میتوانید چنین وب سایتهایی را سفارش دهید. البته نباید چشمداشت داشت با داشتن چند صفحه وب سایت در فضای اینترنت بخواهیم رتبه خیلی خوبی در موتورهای جستجو داشته باشیم و بازدید چنین وب سایتهایی بالا باشد.

2 _ وب سایتهای داینامیک
در نقطه مقابل سایتهای استاتیک وب سایتهای داینامیک توسط خویش صاحب وب سایت قابل بروز رسانی میباشد. این بروز رسانی میتواند شامل اضافه نمودن صفحه – دیدن سفارشات و اضافه کردن محصولات و صدها امکانات سایر که خویش شما میتوانید آن را گزینش نمایید. به طور چکیده در چنین وب سایتهایی بعد از موعد طراحی وب سایتتان فقط برای رفع دشواری ها احتمالی و سفارش بخشهای سایر با شرکت در تماس خواهید بود چراکه خودتان میتوانید همگی کارها را به چهره آنلاین و تنها با داشتن اینترنت در هر نقطه ای از جهان با ورود به دسته اصطلاحا کنترل پنل یا حساب مدیریت نگریستن و تغییر بدهید.
رتبه زیاد عالی و داشتن شمار صفحات زیاد بسیار در فضای شبکه جهانی اینترنت میتواند از مهمترین مزیت چنین وب سایتهایی باشد.
چنانچه این بیست سوال را مطالعه فرمودید میتوانید نسبت به سفارش نوع تارنما مطابق با خواسته هایتان یا گرفتن مشاوره تلفنی یا حضوری اقدام بفرمایید. همکاران ما در کمپانی اطلس وب چشم براه شما هستند.

11 آیا انتخاب گونه وب سایت و گزینش بخشهای تارنما و ارسال قبل فاکتور تارنما من به چهره آنلاین در این سایت وجود دارد؟
یکی از بخشهایی که کوشش نمودیم شما به عنوان مشتری شرکت احساس کنید که حتی بدون مشاوره تلفنی یا حضوری اقدام به سفارش وب سایتتان نمایید تقدیر سفارش آنلاین میباشد. در این تقدیر تنها میتوانید ساختار و سرویسهایی که تمایل دارید در وب سایتتان داشته باشید رو به ما شناسایی نمایید و هیچ وجه پرداختی سپریدن نخواهد شد. در پایان کوشش میکنیم پیش نمایش سایتی را به شما پرتو دهیم که در ذهن شما میباشد. طبیعتا برای ثبت سفارش و یا هر نوع مشاوره یا همکاران ما خدمت شما خواهند قبض یا شما به محل کمپانی تشریف خواهید آورد. حتی در صورتی که نمی خواهید وب سایتی رو داشته باشید لذت این قسمت را از دست ندهید. امید است روزی همین تقدیر نخست کار و جنبش شما در فضای بین المللی اینترنت و گسترش و شناساندن شما گردد. آغاز کنید

12 آیا در موعد سفارش آنلاین امکان تماس با مشاوران کمپانی هستی دارد؟
بله حتما. چنانچه در سوال پیشین گفته شد شما میتوانید در تمامی مراحل و وانگهی در ساعات اداری با همکاران ما در کمپانی مکالمه تلفنی داشته باشید.

13 بعد از طراحی وب سایت من بدست شرکت اطلس وب آیا امکان بهتر شدن رتبه در موتور جستجوی گوگل برای افزایش بازدید کنندگان وجود دارد؟
همانگونه که داشتن یک مغازه خوب در بهترین جا دلیل بر کامیاب بودن آن سوداگری نمیباشد, فقط داشتن یک تارنما حتی با قابلتهای زیاد بالا و کاربر پسند هم نمیتواند همه مسایل باشد. لذا در سررسید طراحی نهایت کوشش مان را داریم تا وب سایت شما در موتور جستجوی گوگل بهترین رتبه را داشته باشد.

وعده افزایش رتبه بسیار عالی در تمام شرایط کاملا بنیاد بی پایه ای دارد لذا برای اتمام عملیاتهای تخصصی بعد از مشاوره و ارشاد ریزبین شما و برآوردهای خرج این قسمت, قراردادی جداگانه البته با تضمین لازم از طرف ما بین شرکت اطلس وب و شما منعقد خواهد شد.

14 مدت زمان انجام تارنما من چقدر خواهد بود؟
جواب این سوال کاملا بستگی به سوژه پروژه و فراخ شدن وب سایت سفارش دیتا شده از طرف شما دارد. حتما در سررسید عقد پیمان نامه مدت زمان انجام پروژه یگانه از بندها خواهد بود. تمامی قوای کمپانی این تعهد را دارند تا وب سایت شما را با دقت فراوان و در کمینه زمان طراحی و پیاده سازی نمایند.

15 آیا زمانی که پروژه من تمام شود بعدها امکان حمایت بدست شرکت شما هستی خواهد داشت؟
از هم اکنون متعهد میشویم چنانچه در هر زمانی وب سایت شما به لحاظ فنی مبتلا سخت گردید بدون اخذ هیچ وجه هزینه ای آن را در سریعترین زمان رفع نماییم. البته برای طراحی و اضافه کردن امکانات بیشتر به سایت که به عنوان فازهای بعدی متعلق به یاد میشود باید قراردادی جداگانه منعقد گردد.

16 طراحی تارنما من توسط شرکت شما چه مزیتی خواهد داشت؟
به طور کلی هر شرکتی در موعد تاسیسش دستورالعملهایی را برای خودش تدوین و اجرا میکند و طبیعتا نقطه ضعفهایی هم میتواند هستی داشته باشد اما مدیریت کمپانی و تمامی گروه طراحی که نمومه کارهایشان در این صفحه موجود میباشد این ادعا را دارند که بهترین شغل را عرضه نمایند الی مشتریان دغدغه وب سایت طراحی شده شان را نداشته باشند. همواره در همگی مراحل مخصوصا بعد از پیاده سازی وب سایت در ساحل شما خواهیم بود.

17 آیا این امکان وجود دارد که طراح سایتم را از بین طراحان شرکت خودم برگزیدن کنم و چگونه میتوانم چنین کاری را سپریدن بدهم؟
با پروا به تعدد زیاد بسیار نمونه کارهای طراحی شده توسط شرکت این بردباری هستی دارد که مثال ای از وب سایت شما در صفحه مشتریان ما وجود داشته باشد. در این سرنوشت در صورتی که از مثال کاری احساس خوشنودی کردید در موعد عقد قرارداد میتوانید به این نکته اشاره نمایید الی طراح آن پروژه, پروژه شما را البته با طرح و ایده کاملا متفاوت و بهتر از ماضی پیاده سازی نماید. بعضی از افراد حائز چندین مثال شغل در کمپانی میباشند که میتواند ملاک انتخاب شما نیز باشد.

18 آیا طراحان شرکت شما از بهترین تکنیکها و شیوه های طراحی روز دنیا آگاهی دارند و چگونه این دانسته ها را کسب مینمایند؟
به گفته مشتریانمان, این نکته رمز موفقیت ما میباشد. حتما همکاران ما حتی در مرحله بالاتر خویش مدیریت شرکت اطلس وب باید از پسینیان و بروزترین فرهنگ وب و طراحی وب بهره مند باشند.
مدیریت شرکت اطلس وب آقای ببریان , چندین سال تجربه تدریس طراحی تارنما در دانشگاه های معتبر مملکت و موسسات آموزشی را در کارنامه خویش دارد که این تجربه را با بحث فنی و عملیاتی ترکیب نموده و برای ارتقاء فرهنگ گروه فنی در شرکت از آن کاربرد مینماید.

19 بعد از طراحی تارنما میتوانم برای موفق شدن وب سایتم از مشاوران کمپانی شما بهره مند بشوم؟
مطمئنا چنین اتفاقی خواهد افتاد چراکه ما اعتقاد داریم کامیابی شما دقیقا کامیابی ما را به ارمغان خواهد آورد. فلذا در همه لحظات به لحاظ فنی و دادن مشاوره فنی و تبلیغاتی در ساحل شما خواهیم بود.

20 از کجا میتوانم یک تارنما عالی متناسب با موضوع مورد علاقه ام داشته باشم؟
کارشناسان و طراحان کمپانی با بهترین کیفیت دسته سفارش و صدور پیش فاکتور را به صورت آنلاین برای شما مشتری ارجمند طراحی نموده اند. تنها بس است که از طریق لینکی که در سرانجام همین سرنوشت پیمان دیتا شده است نسبت به ثبت یک سفارش آنلاین اقدام نمایید. برای انجام این مرحله احتیاج به پرداختی نمیباشد بلکه ما از ذهنیت شما راجع به تارنما باره علاقه تان آگاهی پیدا خواهیم نمود. همین حال که آغاز کنید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 748
نمایش همه
علاقه مندی ها ()