طراحی سایت تهراندرباره کاسپیدطراحی سایتطراحی اپلیکیشن موبایلنمونه کارهامشتریانتماس با ما
طراحی سایتطراحی سایت تهرانبرندهای مشتریان کاسپیدPreviousNext123
طراحی سایت
طراحی سایت تهران و ارایه کلیه مشاوره های مورد بیچارگی جهت ساخت سایت کاملا چیره دست واختصاصی بر پای بست، پسینیان استانداردها و تکتولوژی ها که سایت شما را از سایر رقبایتان متمایز کند و در رتبه های بالای نتایج موتورهای جستجو بر اساس واپسین قوانین سئو قرارداد دهد، تخصص ما می باشد.

بهینه سازی سایت
بهینه سازی سایت یا سئو همان نوعی بازاریابی اینترنتی می‌باشد که محوریت آن بر آنالیز کلمات کلیدی و قوانین سئو در طراحی سایت پیمان گرفته است. شما با بهینه سازی سایت می‌توانید علاوه بر قرار اخذ در رتبه های بالای موتورهای جستجو مخاطبان زیادی را جذب سایتتان نمایید.

طراحی اپلیکیشن موبایل
امروزه با پروا به توسعه گوشی های هوشمند و بهره‌گیری روز افزون کاربران یگانه از نقاط قوت در توسعه کسب و کار داشتن اپلیکیشن موبایل می باشد، طراحی اپلیکیشن موبایل مبتنی بر اندروید و IOS بصورت کاملا آنلاین با بانک اطلاعات وب سایت، از تخصص های کاسپید می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی
مهم‌ ترین فاکتور در طراحی فروشگاه اینترنتی در کناره گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی رعایت قوانین سئو و استاندارهای امنیتی می باشد که کاسپید با طراحی این سایتها طبق جدیدترین متدهای بازاریابی و فروش اینترنتی سایت فروشگاهی شما را نسبت به دیگر رقبا کاملا جدا و برجسته می نماید.

طراحی سایت تهران
طراحی سایت کاسپید تکاپو خویش را بصورت کاملا چیره دست و تخصصی از سنه ۱۳۷۸ شروع رو کرد و در طی این سالها همواره یگانه از معتبرترین شرکتهای پیشرو در این گستره است. طراحی سایت طهران و بهینه سازی سایت در جهت توسعه کسب و کارها از راه اینترنت جزو تکاپو های اصلی کاسپید می باشد و در حال آماده نیز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل را در خدمات خود پیمان دیتا است. کاسپید با ایجاد تیم های تخصصی طراحی تارنما در گویه های آنالیز، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب اتمام گونه ها پروژه های وب در گویه های مختلف کسب و کار و حضور پیوسته سالانه در همایش های برتر بین المللی همواره تلاش کرده است لغایت فرهنگ و فناوری روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای بازرگانی خویش قرار دهد و با طراحی چیره دست سایت و رعایت کلیه استانداردهای سئو و افزایش ترافیک همواره برتری رقابتی مشتریان خویش را نسبت به رقبایشان در ایران پیشروی کردن دیتا است.

فهرست مشتریان و برترین برندهای ایران که سایت آنها توسط کاسپید انجام گرفته است مهر تاییدی بر توانمندی و تعهد به رسالت های تعریف شده ما در ارایه خدمات می باشد. جهت طراحی سایت تهران و دریافت مشاوره همین امروز با ما تماس بگیرید و از دو دهه تجارب ما استفاده نمایید.

بانک آینده
طراحی سایت و بهینه سازی سایت بانک آینده

وب سایت مستر تیستر
طراحی سایت مستر تیستر

شرکت مهیا پروتئین
طراحی وب و بهینه سازی سایت مهیا پروتئین

شرکت شام شام
طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت کمپانی شام شام

فروشگاه اینترنتی آنلاین کادو
طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین کادو

شرکت ژالکه
طراحی تارنما و بهینه سازی سایت شرکت ژالکه
مشاهده نمونه کارهای اغلب »
ما با طراحی و برنامه نویسی اختصاصی کلیه پروژه های خود در زمینه های طراحی تارنما شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی استارت آپ در جهت گسترش طراحی وب در ایران همواره تلاش کرده ایم لغایت در هر بیزینسی وب سایتهایی منحصر به فرد که از تمامی جهات دربرگیرنده گرافیک زیبا در کنارعملکرد و کدنویسی بهینه مطابق با پسینیان استاندارها و متدهای گوگل با رعایت همگی نکات امنیتی و برپایی محتوای بنیادین و رعایت کلیه ضوابط و قوانین بازاریابی درونمایه باشد را اجرا نماییم. کاسپید همواره سعی کرده است لغایت با بهره گیری از تیم های تخصصی و انجام بیش از 1000 پروژه وب منحصر به فرد و از همه مهم تر ارایه خدمات حمایت مشاوره ای و اجرایی همواره بصورت همیشگی در کنار کارفرمایان خویش بوده و بهترین مسیر حل ها را در کسب بیشترین بهره بازار آنلاین در برگزیدن آنها قرار دهد.

اخبار کاسپید
موسسه مطالعات و پژوهشهای حقوقی شهر دانش
قرارداد طراحی اپلیکیشن موبایل بنیاد-نهاد-سازمان مطالعات و پژوهشهای حقوقی شهر نزاکت با کاسپید امضاء گردید.
فیلتر سرکان
طراحی فروشگاه اینترنتی بهمراه سئو سایت کمپانی فیلتر سرکان با کاسپید اجرایی گردید.
شرکت آلتون استیل
قرارداد طراحی سایت و بهینه سازی سایت کمپانی آلتون استیل با کاسپید به امضاء رسید.
شرکت آرملات
قرارداد طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت شرکت آرملات با کاسپید امضاء شد.
آرشیو اخبار »
مقالات
معیارهای مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی
برای طراحی فروشگاه اینترنتی بایستی با معیارهای مهم در طراحی فروشگاه آشنا باشید. این مقاله به شما کمک می کند لغایت اطلاعات کافی در این مقوله بدست آورید.
17 مهر 1398
اصول اولیه در طراحی اپلیکیشن موبایل
کاربردپذیری و ساده بودن اپلیکیشن موبایل برای بهره‌گیری کاربران از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این مقاله به رسیدگی اصول اولیه طراحی اپلیکیشن می پردازیم.
10 مهر 1398
تفاوت طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری در طراحی سایت
تجربه کاربری، آنالیز و راهبرد پیاده سازی وب سایت را در بر می گیرد و رابط کاربری اغلب به طراحی گرافیکی سایت می پردازد.
3 مهر 1398
آرشیو مقالات »
نمونه کارها
آنچه که باعث شده صدها کمپانی درونی و بیگانه با اطمینان خاطر کاسپید را به عنوان مشاور و پیمانکار خویش انتخاب نمایند، بیش از 18 سنه تجربه و فعالیت چیره دست و تخصصی و ارایه بهترین خدمات گارانتی و حمایت در کتار ارایه بروزترین خدمات مشاوره ای به کارفرمایان و سپریدن نمونه کارهای کامیاب این شرکت است. تنوع پروژ ه های اجرا شده توسط کاسپید گرد از نقاط تمایز و برجسته ما می باشد لغایت با خیالی آسوده پروژه های وب خویش را به ما واگذار نمایید. جهت نگریستن نمونه کارها بر روی گزینه های پایین کلیک کنید:

نمونه کارهای سایت شرکتی
نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی
نمونه کارهای اپلیکیشن موبایل

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()