طراحی سایت اختصاصی و خلاقانه
طراحی سایت حرفه ای احد از بنیادی ترین عوامل موفقیت کسب و کارهای آنلاین می باشد. چنانچه هدفتان از طراحی سایت رشد و ترقی کسب و کارتان به صورت اینترنتی است، بدون شک باید متفاوت تر و قدرتمندتر از رقبای خویش حضور پیدا کنید!

پرسینا با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت، به شما اطمینان می دهد که با پروا به نیازهای شما، وب سایتی مطابق با امکانات درخواستی شما و با بروزترین گرافیک ها بر بنیاد سلیقه شما طراحی و راه اندازی می کند، وب سایتی که به بهترین نحو شرکت یا سازمان شما را شناسایی کرده و تمام نیازهای مشتریانتان را استجابت می دهد.

استفاده از بروزترین متدها و فناوری ها، قابلیت ارتقا و اشاعه پذیری، آسانی کاربری، یکپارچگی و هماهنگی المان های گرافیکی و سرعت بالا از مهمترین خاصیت های طراحی سایت پرسینا می باشد.

طراحی سایت اختصاصی و خلاقانهاطلاعات بیشتر
طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی چیره دست و به کامیابی رساندن آن شغل سهولت نیست!
در طراحی فروشگاه اینترنتی داشتن بهترین گرافیک و تخصصی ترین امکانات هر دو به یک اندازه در کامیابی یک فروشگاه اینترنتی دخیل هستند. به علاوه رعایت بعضی اصول و استانداردها در طراحی فروشگاه اینترنتی کاملا بایسته است. مواردی مانند سهولت دسترسی به محصولات و چیدمان اصولی، سرعت بالا و سبد خرید آسان، سازگاری با موتورهای جستجو، پشتیبانی از شمار بالای محصولات، جستجوی تند در وسط محصولات و ...

طراحان پرسینا مطابق با ایده و سلیقه مشتریان و با در نظر گرفتن استانداردها و اصول روانشناسی رنگ ها بروزترین وب سایت ها را از لحاظ گرافیکی طراحی و تاسیس می کنند.

پرسینا پس از سنه ها تجربه موفق، تمام امکانات فنی که برای پیشرفت و موفقیت فروشگاه اینترنتی تان دربایستن داشته باشید را با بهترین کیفیت فراهم خواهد کرد. ما حاضر ایم لغایت فروشگاه اینترنتی شما را به چهره کاملا اختصاصی و سفارشی طراحی و تاسیس نماییم.

طراحی فروشگاه اینترنتیاطلاعات بیشتر
ساخت اپلیکیشن
ساخت اپلیکیشن
ساخت اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کار شما نشانگر بروز بودن سوداگری شما و مایه جذب مشتری های معاصر است!
پرسینا در مقوله طراحی و ساخت انواع اپلیکیشن های موبایل کار و جنبش می کند و به صورت اختصاصی و بر بنیاد سفارش مشتریان خویش به طراحی اپلیکیشن های موبایل برای سیستم عامل های اندروید و IOS می پردازد.
انواع خدماتی که پرسینا در زمینه ساخت اپلیکیشن ارائه می دهد:

برنامه نویسی Native اندروید و IOS با زبان های برنامه نویسی java و swift
برنامه نویسی Api های Rest جهت ایجاد زیرساخت های فنی باره بیچارگی App های موبایل
اتصال به سرویس های گوگل و دیگر سرویس های آنلاین مثل فیسبوک، توئیتر، تلگرام و ...
برنامه نویسی پیوست به سرویس های Push Notification
برنامه نویسی اپ های Universal (Platform Free)
برخی از گونه ها اپلیکیشن های موبایل که پرسینا در مقوله ساخت آنها صاحب تجربه و توانایی بالایی است عبارتند از:
اپلیکیشن های مبتنی بر مکان جغرافیایی و نقشه تعاملی
اپلیکیشن های فروش کالا
اپلیکیشن های محتوایی (فیلم/ صوت/ متن)
اپلیکیشن های مدیریت شبکه های اجتماعی
مهمترین خاصیت اپلیکیشن های طراحی شده بدست پرسینا چیست؟

در ساخت اپلیکیشن علاوه بر زیبایی گرافیکی و سهولت دسترسی به دسته های مختلف یک اپلیکیشن، قابلیت ارتقا و توسعه پذیری یکی از فاکتورهای بسیار مهم است. زیرا با گسترش کسب و کار در گذر زمان می بایست بتوانید امکانات جدیدتری را با توجه به احتیاج جامعه و مشتریان به اپلیکیشن خویش اضافه کنید.
قابلیت گسترش پذیری و سفارشی سازی در اپلیکشین های طراحی شده توسط پرسینا به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان، هر امکانی که مورد بیچارگی خود و مشتریانتان است، در اپلیکیشن خود داشته باشید ...

برای پیشرو بودن در تجارت خود می بایست با رقبای خود متفاوت باشید...

ساخت اپلیکیشناطلاعات بیشتر
ساخت ربات تلگرام
ساخت ربات تلگرام
بات یا ربات تلگرام در واقع نرم افزار و سیستمی هوشمند است که به صورت اتوماتیک می تواند با مخاطبان بستگی تعاملی استوار کرده و در روبرو دستورهای گوناگون کاربران، استجابت و واکنش پسندیده از خویش اثر دهد.
ربات های تلگرام از لحاظ استعمال به 2 دسته تقسیم می شوند:

ارسال یک طرفه:
در این حالت ربات تلگرام فقط ارسال کننده است. مانند ربات مدیریت کانال تلگرام که تنها ارسال کننده پست ها است و پست ها را در زمان های تعیین شده به کانال تلگرام تعریف شده ارسال می کند.
ارتباط دو طرفه (محاوره ای - Interactive):
در این حالت کاربران می توانند با ربات محاوره داشته باشند، ربات ها هم بسته به داده های رسیده از کاربران عکس العمل های متفاوتی از خویش نشان می دهند. مانند ربات های گیم (بازی)
به طور چکیده می نا گفت، هر امکانی که روی وب قابل اتمام است، قابلیت پیاده سازی بر روی ربات تلگرام نیز دارد، صاحبان کسب و کارها و مشاغل مختلف به راحتی می توانند با طراحی ربات تلگرام یک سیستم پاسخگویی خودکار و 24 ساعته را برای پیوستگی با مشتریان خود داشته باشند.

پرسینا با نزاکت و تجربه بالایی که در زمینه طراحی ربات های تلگرام دارد، می تواند ربات تلگرام مناسب هر کسب و کاری را با پروا به احتیاج ها و درخواست های صاحبان آن کسب و کار، طراحی و پیاده سازی نماید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()