شرکت سایت کد تیم متشکل 25 نفراز توسعه دهنگان و طراحان سایت است که پروا ویژه ای بر جنبه های توسعه UX دارند. سایت کد در سنه 83 بصورت منسجم کار خویش را در تهران و شهرستان ها آغاز نمود. خوشبختانه در این سررسید محدود سایت های طراحی شده توسط سایت کد توانسته در جوامع طراحی سایت بین الملی همچون سایت های مطرح در زمینه اعطای جوایز طراحی مثل csswinner.com و cssreel.com جوایزی را اخذ نماید.

ما حاضر ارائه گذرگاه حل های دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای کسب و کار آنلاین شما هستیم. تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شوق و شوق حاصلی جز یک نشان ماندگار برای شما و ما ندارد. علاوه بر جنبه های کاربر پسند بودن در حین طراحی رعایت اصول بهینه سازی سایت ساختار برای موتورهای جستجو اهمیت اخص ای دارد که به آن نیز پرداخته ایم. منحصر به فرد بودن به اتفاق با خلاقیت ، تجربه و دانش تضمین بالاترین کیفیت در کار ماست . طراحی سایت و گسترش نرم افزار های تحت وب تخصص ماست.

شرکت طراحی سایت سایتکد نیز بعنوان احد از شرکتهای تابعه نونگار پردازش است ! گردآور شرکتهای طراحی سایت نونگار با بیش از 17 سنه پیشینه فعالیت (طبق روزنامه رسمی ) در خصوص طراحی سایت آگاهی رسانی، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS بعنوان یکتا از بزرگترین و کهنه ترین کمپانی های طراحی سایت در ایران محسوب میشوند .
شرکت های طراحی سایت در ایران بدلیل عدم انسجام و مدیریت یکپارچه از الگریتم اجرائی و خط مشی مشترکی بهرمند نیستند از همین رو هر یک از شرکتهای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن در ایران مطابق با سلیقه مدیریتی خویش ارئه خدمات می نمایند . کلیه شرکتهای زیر گردآور نونگار که با برند ثبتی Lemon فعالیت میکنند تحت یک ریاست واحد مدیریت میشوند .
شرکت طراحی سایت نونگار دارای دستور کسب و نماد اعتماد و در ضمن دارای رتبه بندی 4 شورای عالی انفورماتیک کشوری است ! در بازار زیاد نابسامان صنف طراحان سایت، چه بسا گرد از مهمترین و اصلی ترین عواملی که بتوان باعث اعتماد به کیفیت پیشه پیمانکار شد همین مستندات و مدارک رسمی می باشد زیرا که شرکت طراحی سایت برای گرفتن این مدارک از فیلترینگ های ویژه و مشکل گیرانه دولتی می بایست عبور کند و برای داوری و دادرسی عملکرد پیمانکار در مقابل پروژه کارفرما نیز یک منبع ذی صلاح دولتی پاسخگو خواهد بود .
هر پروژه منحصر به فرد است و اهداف خویش را دنبال می‌کند. فلذا یک فرمول برای همه پروژه ها هستی ندارد. تیم برنامه‌نویسی و طراحی ما حاضر است تا با در عقیده دریافت سلیقه و اهداف شما یک وب‌سایت پسندیده را طراحی کند که پاسخگوی نیازهای منحصربفرد شما باشد. هیچ نوع محدودیتی هستی ندارد. چرا که ما می توانیم هر طراح و ایده ای را به یک وب سایت تبدیل کنیم.
در سایت کد طراحی با شور و دلیل سپریدن می شود. برای ما هر پروژۀ طراحی تارنما به منزله چالشی برای خلق یک وبسایت بی اندازه و متفاوت است! فلذا شما در پایان یک طراحی پرشور و جذاب به به اتفاق یک سیستم مدیریت محتوای ساده و کارآمد خواهید داشت. سیستمی که به شما فرمان می‌دهد خودتان به راحتی مطالب قدیمی را ویرایش و مطالب جدید را اضافه کنید.
خلاق بودن کافی نیست. شما باید وب‌سایت خویش را به فناوری‌های روز گیتی تجهیز کنید و استانداردهای بین‌المللی را پیگیری کنید. تیم ما همواره در حال بروزرسانی فرهنگ و تجهیزات خویش است تا بتواند سایتی را برای کارفرما طراحی نماید که دارای یک طراحی سایت سخیف و سریع باشد، اصول سئو در آن رعایت شده باشد و به راحتی بتواند گذرگاه موفقیت را بپیماید.
وب سایت شما باید با هر مرورگر یا دستگاهی که قابلیت وب‌گردی دارد سازگار باشد. تارنما های معاصر می‌بایست با هر دستگاه و در هر اندازۀ صفحه‌ای بدون خطا بارگذاری شوند. این دربرگیرنده مرورگرهای مدرن، گوشی‌ها، تبلت‌ها و ... می‌شود. ما با ایجاد یک طراحی سایت واکنشگرا از این جستار اطمینان حاصل می‌کنیم و کاری می‌کنیم که همگی کاربران از وب‌سایت شما خوشنود خواهند بود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()