علت سروصدا بلبرینگ و رولبرینگ و طریق ممانعت از آن به شرح زیر می باشد:

زیاد بودن قطر نشیمن گاه بلبرینگ و رولبرینگ روی شفت باعث انبساط بیشتر کنس درونی و کم شدن کلرنس داخلی می شود.
راه حل:سفت سنگ زده شود لغایت انظباق مناسب بین شفت و کنس درونی ایحاد شود در صورتی که امکان سنگ زدن هستی نداشته باشد از بلبرینگ و رولبرینگ با کلرنس اغلب استفاده شود.

تغییر شکل پیدا کردن قطر داخلی یاتاقان به دلیل نرم بودن جنس آن که باعث می شود کنس خارجی در تو آن بچرخد.
راه حل:پرس کردن بوش استیل

متلاشی شدن روغن یا گریس به دلیل گزینش نادرست گونه آن برای شرایط عملیاتی
در رابطه با تعیین گونه پسندیده روانکار با کارخانه سازنده روانکار رایزنی شود.

سطح روغن شدنی است در نشانه خرابی آب بندی زیر بودن سطج روغن ذیل رفته باشد.
ناکافی بودن گریس در درون یاتاقان
راه حل:سطج روغن الی نصف زیر ترین ساچمه بلبرینگ و رولبرینگ رسانده شود.

ناکافی بودن لقی داخلی بلبرینگ و رولبرینگ برای شرایط عملیاتی بخصوص در مواردی که شفت گرم می شوداین مایه انبساط خسیس داخلی بلبرینگ و رولبرینگ و ناچیز شدن لقی می شود.
راه حل:لقی داخلی بلبرینگ و رولبرینگ چک شود که صحیح گزینش شده باشد.

وارد شدن ذرات سنگ ریزه و یگانه و غبار و آلودگی های سایر درون یاتاقان
راه حل:یاتاقان تمیز شود آب بندی های باستانی تعویض یا طراحی آن درمان داده شود.

آب اسید رنگ یا مواد خورنده دیگر وارد یاتاقان می شود.
راه حل:برای بهبود چگونگی آب بندی یک شماره سیل در سرنوشت پشت یاتاقان نصب شود.

خارج از مرکز بودن قطر درونی یاتاقان
پیچیدگی و تغییر شکل یاتاقان
یکنواخت نبودن تکیه گاه یاتاقان
کم بودن قطر درونی یاتاقان
راه حل:چک کردن سرنوشت درونی یاتاقان و در چهره لزوم تصحیح قطر اطمینان از مسطح بودن تکیه گاه بلبرینگ و رولبرینگ شیمز ها بر تمامی سطح تکیه گاه بلبرینگ و رولبرینگ را پر کرده باشند.

قبل از اسمبل کردن یاتاقان براده ها و دیگر کثیفی ها بیرون آورده نشده است.
راه حل:یاتاقان با دقت تمیز شود و روغن آن جایگزینی گردد.

آب پاراگراف (لاتین) با قطعات تغییر ناپذیر تماس پیدا می کند.
راه حل:کلرنس سیل دوار چک شود الی ئضعیت تماس مشخص شود چگونگی هم محوری چک شود.

موقعیت قطعات
راه حل:با قرار دادن شیمز بین یاتاقان و کاور قبل بار محوری روی بلبرینگ و رولبرینگ اعمال شود.

دو بلبرینگ و رولبرینگ ثابت روی یک محور
ناکافی بودن کلرنس بلبرینگ و رولبرینگ
راه حل:کاور های یاتاقان به یک سمت جنبش دیتا شود با استفاده از شیمز کلرنس مناسب بین یاتاقان و کنس خارجی بدست می آید در صورت امکان برای کم کردن حرکت محور شفت پشت خسیس بیگانه نصب شود.

لکه های مسطح روی ساچمه ناشی از سرخوردن به انگیزه تاسیس های سریع
راه حل:ساچمه بصورت چشمی بررسی شوند در صورت مشاهده لکه های عمیق بلبرینگ و رولبرینگ جایگزینی شود.

خمیدگی محور در پرتو قطر نامناسب پله روی شفت
راه حل:محور دوباره تراشکاری شود.

پله شفت با آب بند تماس دارد
راه حل:پله روی محور در محل قرار اخذ دوباره ماشین شود قطر پله شفت با مقدار پیشنهاد شده توسط کارخانه سازنده چک شود.

مهار ناکافی بلبرینگ و رولبرینگ در داخل یاتاقان باعث تغییر شکل خسیس خارجی می شود.
راه حل:با ماشین کاری یاتاقان تغییر شکل حذف می شود.

تابدار شدن آب بند بلبرینگ و رولبرینگ
راه حل:پله درون یاتاقان دوباره ماشین کاری شود.

تابدار شدن کنس داخلی و محور
راه حل:پله شفت مجدد ماشین کاری شود.

شاخک های لاک واشر با بلبرینگ و رولبرینگ تماس پیدا می کند.
راه حل:لاک واشر خارج آورده شود شاخک ها رسیدگی شود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()