ترازو ها از وسایلی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع ترازو بسیار کاربردی است و می توان از آن برای وزن کردن اجسام و افراد استفاده کرد. ترازوی صدرا یکی از انواع ترازو ها می باشد که بسیاری از افراد ترازوی صدرا را ترجیح می دهند. به دلیل دقت بالای ترازوی صدرا می توانیم از آن استفاده های بسیاری کنیم. کیفیت ترازوی صدرا بسیار بالا بوده و می تواند عمر بالایی داشته باشد. یکی دیگر از مزایای ترازوی صدرا چاپ لیبل می باشد که به راحتی می توانید با چاپ لیبل محصولات خود را عرضه کنید.

 ترازوی صدرا از صفحه ی دیجیتالی برخوردار است و می تواند قیمت کلی را محاسبه کند. قابلیت های ترازوی صدرا داشتن نرم افزار فارسی در آن است که می توان به راحتی از آن استفاده کرد. همین طور می توان اطلاعات ترازوی صدرا را به فلش انتقال داد که می تواند بسیار کاربردی باشد. از دیگر مزایای خرید ترازوی صدرا اتصال به کارت خوان می باشد که فروش را می تواند راحت تر کند. چاپ بارکد نیز از ویژگی ترازوی صدرا می باشد. چاپ گزارش از فروش نیز یکی از مهم ترین بخش های فروش با ترازوی صدرا است که می توان از آن بهرمند شد. با استفاده از ترازوی صدرا می توان به نرم افزار های فروشگاهی متصل شد و از آن ها استفاده کرد. ابعاد ترازوی صدرا به صورت بسیار متنوع است که می توانید انواع آن را در سایت مشاهده کنید.

برای خرید ترازوی صدرا می توانید از فروشگاه دیجی اسکال اقدام کنید و ترازوی صدرا را به صورت اورجینال با کیفیت بالا دریافت کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()