تصاویر پس زمینه امروزه یک انتخاب طراحی فوق العاده محبوب است. این موضوع دلیل بسیاری از تحولات جدید در زمینه کاغذ دیواری می باشد.

نصب کاغذدیواری دشوار است و حذف آن سخت تر است. اکنون می توانید با انواع متنوعی کاغذ دیواری  که نصب و حذف آن ها بسیار ساده است آشنا شوید. شما می توانید برای اتاق مورد نظر خود بهترین طرح و مواد را ، و موردی که با سلیقه طراحی خودتان سازگار باشد را انتخاب کنید.

 کاغذدیواری وینیل VINYL

کاغذ دیواری مبتنی بر وینیل محبوب ترین گزینه در پوشش های دیواری است. این نوع کاغذدیواری نصب  و تمیز کردن آسانی دارد. بسته به نیاز اتاق مورد نظر برای تزئین ، چند گزینه متفاوت از کاغذ دیواری مبتنی بر وینیل وجود دارد.

 کاغذدیواری  SOLID VINYL

این نوع کاغذ دیواری وینیل خالص به دلیل ضخامت ، تمیز کردن آسان و حذف آسان آن با دوام ترین گزینه است. ورق وینیل جامد اغلب نقش برجسته ای است که به زیبایی می افزاید.

 

پارچه VINYL پوشش داده شده

کاغذ دیواری پارچه ای به دلیل احساس طبیعی و بافت طبیعی یک انتخاب موردپسند است. روکش وینیل از درجه حفاظتی و دوام خوبی برخوردار است. این یک انتخاب عالی برای یک اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری است که در آن بافت یک عنصر اصلی طراحی است.

رنگ کاغذدیواری سال 2019 چیست؟

روندهای اصلی رنگ برای بهار و تابستان 2019

رنگ قرمز و نارنجی روشن "فیستا" تجسم شور و اشتیاق است. ...

سایه عمیق و شدید جستر قرمز نمادی از ظرافت و شیک شهری است. ...

زردچوبه. ...

مرجانی

صورتی. ...

طاووسی

طلایی

آبی

کاغذدیواری مناسب اتاق کوچک ؟

استفاده از طرح های کوچک در یک دیوار باعث کوچکتر شدن اتاق می شود. کاغذ دیواری را با یک طرح و  الگوی بزرگ روی تمام دیوارها نصب کنید ، و سقف اتاق بزرگتر خواهد شد.

رنگ سفید می تواند در یک اتاق خواب کوچک مناسب باشد. سفیدی ها به همراه خاکستری ، سبز ، آبی یا حتی صورتی نیز مناسب می باشد. فروشگاه دکور آفیس از برجسته ترین فروشگاه ها در زمینه ی فروش کاغذ دیواری می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()